Ik ook niet meer nu ik jou zie posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Had allemaal junkfood gehaald en nu heb ik geen trek
hoezo denk je datquote:
omdat hermann er weer is?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Oh zodat je langer mee gaat als je de buuv mag penetreren?quote:
Volgens mij niet, jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zuigt die schijven altijd helemaal leeg uit een gaatje
ben je gay
Ik eet het op, graag zelfs.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Hij wel, anders kan zijn gaydar nooit zo goed zijn.quote:
Jachtluipaard... Mooi dier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK KOM ERAAN
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zeg, niet in mijn comfort zone aub.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, gewoon je gevoel volgen man. Ik sta achter je. (Ja nee, niet letterlijk natuurlijk)
Dat was ik niet van plan, maar ze wil graag kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh zodat je langer mee gaat als je de buuv mag penetreren?
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij wel, anders kan zijn gaydar nooit zo goed zijn.
ohhh, nou was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet mij niet altijd zo serieus nemen.
Wow niet verwacht van jou dit, TR.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Al gestopt met roken intussen? Kan nog mooi door als goede voornemen.
Nee niet gestopt met roken, maar m'n goede voornemens lopen vrij goed wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Al gestopt met roken intussen? Kan nog mooi door als goede voornemen.
Hoe doe je dat trouwens, zoiets?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan, maar ze wil graag kijken.
Had die man een snor?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik laatst in mijn kont werd genomen door een man
Was dat lekker?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik laatst in mijn kont werd genomen door een man
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee niet gestopt met roken, maar m'n goede voornemens lopen vrij goed wel.
nightcrawlerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann raad eens welke film ik zo ga kijken
Kijkt cachet mee? Dan Belle en het Beest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann raad eens welke film ik zo ga kijken
Is dit jouw hand?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens, zoiets?
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel toen ik met mijn vinger onder zijn neus ging
Ja kan ook gewoon een ban aanvragen vrijwillig zodat je tegen de elite aan kan schoppen als je hem eenmaal hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop dat je heel snel stopt met roken
Gvdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop dat je heel snel stopt met roken
Pindasaus van de mexicano?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel toen ik met mijn vinger onder zijn neus ging
Dankje zoskiequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij minstens zo leuk bent buiten fok.
Het is weekend, is Mozy er niet? Moet je niet neuken? Val ons niet lastig met deze onzin aub.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:14 schreef Chai het volgende:
Ik had als voornemen om elke dag lekker te genieten van het draaien van een drol. Lukt tot nu toe heel goed, je moet de lat voor zulke dingen ook niet te hoog leggen.
Maak je er ook elke dag een foto van? Breng hem dan uit als scheurkalenderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:14 schreef Chai het volgende:
Ik had als voornemen om elke dag lekker te genieten van het draaien van een drol. Lukt tot nu toe heel goed, je moet de lat voor zulke dingen ook niet te hoog leggen.
...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:14 schreef Chai het volgende:
Zuiniger met energie, efficiënter huishouden, minder vlees eten.quote:
Hahaha ja echt kapot grappig wel. Tot iemand hetzelfde wenst over een peuter, dan gaat de helft door het lint hoor want dat kan echt niet. Gefeliciteerd, jullie hebben het niveau van MMG bereikt, echt iets om trots op te zijn.quote:
Ja hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo? is toch een goede wens?
Ik stikte in mijn loempiaquote:
Helemaal. Denk dat er seizoen 2 komtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij bij met SHooter?
wat is er mis met wensen dat een peuter niet meer rooktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha ja echt kapot grappig wel. Tot iemand hetzelfde wenst over een peuter, dan gaat de helft door het lint hoor want dat kan echt niet. Gefeliciteerd, jullie hebben het niveau van MMG bereikt, echt iets om trots op te zijn.
Gaat het goed? Want ik hou een heel ander gesprek.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha ja echt kapot grappig wel. Tot iemand hetzelfde wenst over een peuter, dan gaat de helft door het lint hoor want dat kan echt niet. Gefeliciteerd, jullie hebben het niveau van MMG bereikt, echt iets om trots op te zijn.
Ik heb die van afgelopen woensdag nog niet gezien. Was dat de seizoensfinale?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal. Denk dat er seizoen 2 komt
Het is een Netflix serie, lekker inkoppertjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal. Denk dat er seizoen 2 komt
Jawel maar die is bezig met srse zaken, zo kijkt hij althans.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is weekend, is Mozy er niet? Moet je niet neuken? Val ons niet lastig met deze onzin aub.
Hoezo, hij heeft gewoon het beste voor met de man.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |