Ja hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo? is toch een goede wens?
Ik stikte in mijn loempiaquote:
Helemaal. Denk dat er seizoen 2 komtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij bij met SHooter?
wat is er mis met wensen dat een peuter niet meer rooktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha ja echt kapot grappig wel. Tot iemand hetzelfde wenst over een peuter, dan gaat de helft door het lint hoor want dat kan echt niet. Gefeliciteerd, jullie hebben het niveau van MMG bereikt, echt iets om trots op te zijn.
Gaat het goed? Want ik hou een heel ander gesprek.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha ja echt kapot grappig wel. Tot iemand hetzelfde wenst over een peuter, dan gaat de helft door het lint hoor want dat kan echt niet. Gefeliciteerd, jullie hebben het niveau van MMG bereikt, echt iets om trots op te zijn.
Ik heb die van afgelopen woensdag nog niet gezien. Was dat de seizoensfinale?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal. Denk dat er seizoen 2 komt
Het is een Netflix serie, lekker inkoppertjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal. Denk dat er seizoen 2 komt
Jawel maar die is bezig met srse zaken, zo kijkt hij althans.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is weekend, is Mozy er niet? Moet je niet neuken? Val ons niet lastig met deze onzin aub.
Hoezo, hij heeft gewoon het beste voor met de man.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb die van afgelopen woensdag nog niet gezien. Was dat de seizoensfinale?
Hahaha, nee. Een eetbare.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij een plastic loempia toevallig?
Hey liefje, kom je een wijntje drinken?quote:
Typ je met één hand omdat je vinger in zijn kontgaatje zit?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel maar die is bezig met srse zaken, zo kijkt hij althans.
CK in dramqueen modusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft gewoon het beste voor met de man.
Wat een naam ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bob Lee Swagger is wel een baas, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |