Zolang je elkaar niet penetreert zie ik geen problemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fappen met je broer en een vreemde, wat is dit voor zieke film.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann is gebruikt bij het bewijzen van zwaartekrachtsgolven
hij is perfect rond door zijn eigen aantrekkingskracht, die overigens niet werkt op het andere geslachtquote:
Als ik Zosk zou behandelen zoals ik bamischijven behandel, zou hij zo blij zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal tegen zosk man
Hermann welke OVAs moet ik hebben gezien voor Code Geass seizoen 3? Heb alleen de Code Geass en R2 (quote:
Oh maar daar keek ik juist naar uitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zolang je elkaar niet penetreert zie ik geen problemen.
hard gewordenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik Zosk zou behandelen zoals ik bamischijven behandel, zou hij zo blij zijn.
Dat betwijfel ik, echt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik Zosk zou behandelen zoals ik bamischijven behandel, zou hij zo blij zijn.
heb ik ook niet gezien, hoef niks van Code Geass te kijken waar Lelouch niet in zitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann welke OVAs moet ik hebben gezien voor Code Geass seizoen 3? Heb alleen de Code Geass en R2 () gezien maar de OVAs en films niet want die schijnen redelijk tegen te vallen.
Het is wel een leuk ventjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij is perfect rond door zijn eigen aantrekkingskracht, die overigens niet werkt op het andere geslacht
Van wie?quote:
neem eerst wat wiet danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Had allemaal junkfood gehaald en nu heb ik geen trek
Ik ook niet meer nu ik jou zie posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
hoezo denk je datquote:
omdat hermann er weer is?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Oh zodat je langer mee gaat als je de buuv mag penetreren?quote:
Volgens mij niet, jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zuigt die schijven altijd helemaal leeg uit een gaatje
ben je gay
Ik eet het op, graag zelfs.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Hij wel, anders kan zijn gaydar nooit zo goed zijn.quote:
Jachtluipaard... Mooi dier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK KOM ERAAN
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zeg, niet in mijn comfort zone aub.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, gewoon je gevoel volgen man. Ik sta achter je. (Ja nee, niet letterlijk natuurlijk)
Dat was ik niet van plan, maar ze wil graag kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh zodat je langer mee gaat als je de buuv mag penetreren?
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij wel, anders kan zijn gaydar nooit zo goed zijn.
ohhh, nou was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet mij niet altijd zo serieus nemen.
Wow niet verwacht van jou dit, TR.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Al gestopt met roken intussen? Kan nog mooi door als goede voornemen.
Nee niet gestopt met roken, maar m'n goede voornemens lopen vrij goed wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Al gestopt met roken intussen? Kan nog mooi door als goede voornemen.
Hoe doe je dat trouwens, zoiets?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan, maar ze wil graag kijken.
Had die man een snor?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik laatst in mijn kont werd genomen door een man
Was dat lekker?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik laatst in mijn kont werd genomen door een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |