Heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dag
werd laatst nog gevraagd om te figureren in auswitz filmquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Je bent vast skinny as fuck.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.
Ik eet soms de hele dag niets :squote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dag
nevar forgetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wacht maar. Nu Trump baas is ben jij straks dood.
Hahahquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werd laatst nog gevraagd om te figureren in auswitz film
Hoezo, moet nog steeds veel vet kwijt. Dat is het verrotte, ik moet al die shit doen om resultaten te zien. Lui die zeggen dat je simpelweg minder moet eten mogen in de brand vliegen.quote:
Ha, jij bent ook weer van de partijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik tel het niet, heb wel whey om wat te boosten, maar ga dat echt niet allemaal steeds afwegen.
Onkruid vergaat niet he.quote:
Ik ga altijd mensen feeden die ik niks tot weinig zie etenquote:
volgens mij ben jij echt zo'n braddie die midden in de nacht opstaat om zich vol te vreten en zich daarna afvraagt hoe het komt dat ie niet afvaltquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, moet nog steeds veel vet kwijt. Dat is het verrotte, ik moet al die shit doen om resultaten te zien. Lui die zeggen dat je simpelweg minder moet eten mogen in de brand vliegen.
Dat mag, ik word toch niet dik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga altijd mensen feeden die ik niks tot weinig zie eten
ja ben bij podotherapeut geweest, op maat gemaakte zooltjes gekregen. Werkten een paar weken, nu weer druk in m'n kuiten en na sporten pijn aan scheenbenenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
heb even gauw gelezen, komt denk ik niet vaak voor. Heb je al een steunzool geprobeerd? Had ooit wel last van onderbeen, met zachte zool was dat gelijk weg
Cum at me 😚quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |