Sinds wanneer ben jij daar zo fanatiek mee bezig eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij zijn ook vaak de bankjes ingenomen hoor.
ff mijn arm in een koeienanus steken brbquote:
Godteringtyfusquote:
Al tijden. Hou het goed verborgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar zo fanatiek mee bezig eigenlijk?
Dat niet, maar het is onnodig. Leg press vond ik altijd nog wel chill. Kan je echt heel veel opgooien, maar toch is squatten veel beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
niets mis om ook machines te gebruiken
o irritant, is wel goed te behandelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
fysio denkt nu dat het een compartimentsyndroom is
Haha bah neequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
ff mijn arm in een koeienanus steken brb
Gewoon combi toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
niets mis om ook machines te gebruiken
heb even gauw gelezen, komt denk ik niet vaak voor. Heb je al een steunzool geprobeerd? Had ooit wel last van onderbeen, met zachte zool was dat gelijk wegquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
fysio denkt nu dat het een compartimentsyndroom is
Ik schrik gewoon af met massive gunsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je anders Montelly types over je heen krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |