Genoeg leuke, dat wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wel ff nodig
heb je nog een beetje leuke female collega's met wie het uit de hand kan lopen?
Verstandelijk beperkt dusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende: [..] Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.
hij slaapt op een waterbed maar gevuld met bier ipv waterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.
drunk in lovequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.
Da's ook wel lekker. Ik maak nu kroket en kaassoufflé.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een verzamelplek voor alle idioten van nederland
Wat slecht dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet je een Indiër gaan pijpen hahaha
Kalfskroket?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's ook wel lekker. Ik maak nu kroket en kaassoufflé.
Ja maar dan als alcoholistquote:
Wat voor ras is het?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
Gedragstherapie honden. Flink rondje los wordt dat straks.
Nee sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, heb je link van het volledige filmpje
dat maakt het geilerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Drug het volgende:
[..]
meh niet geil, lijkt of ze het niet leuk vindt
Is 0,0 dat telt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |