Ja, eindelijk weer een keertje nachtdienst draaienquote:
Bij mij ook. Teveel gekocht in paardenwinkel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo leuk was mijn dag niet, vooral duur.
1600 kcal? lager probeer ook niet te gaan, als ik sport eet ik sowieso meer, maar als ik geen honger heb of slap voel verder, dan stamp ik er ook niet meer in.quote:
Zou ik echt niet kunnen handelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, eindelijk weer een keertje nachtdienst draaien
oh dat vind ik niet weinigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1600 kcal? lager probeer ook niet te gaan, als ik sport eet ik sowieso meer, maar als ik geen honger heb of slap voel verder, dan stamp ik er ook niet meer in.
tel je alles op wat je eet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1600 kcal? lager probeer ook niet te gaan, als ik sport eet ik sowieso meer, maar als ik geen honger heb of slap voel verder, dan stamp ik er ook niet meer in.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lees ik daarover heen. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik heel de dag Battlefield heb gespeeld en dan de neiging heb om steeds iets dichterbij te schuiven om op een gegeven moment praktisch in de tv te zitten.
[..]
Idir
Met nachtdiensten ben ik altijd in topvorm, en het werkt veel relaxter, geen gezeur en allesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen handelen.Kan nu al niet mijn nest uit
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen handelen.Kan nu al niet mijn nest uit
Dat laatste lijkt me ook wel nice jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met nachtdiensten ben ik altijd in topvorm, en het werkt veel relaxter, geen gezeur en alles
Ja, zorg wel dat je heel wit bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Niet vrijgezel zijn in Latijns Amerika
is dit waar
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
is dit waar
Oh, in dat geval kom ik graag helpen tijdens jouw nachtdienstenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.
Voor een man is dat fucking laag hoor.quote:
ik ga naar latijns amerikaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, zorg wel dat je heel wit bent.
Er gaat niets boven vlaggen veroveren op Monte Grappa terwijl ik mensen door hun knar schiet met mijn SMLE marksman of Martini Henry natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij op jou leeftijd.
Auto grote beurt, apk en allerlei shit laten fixen en vooronderzoek ooglaseren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij ook. Teveel gekocht in paardenwinkel.
Wat heb je gedaan dan?
Wel veilig doen hequote:
rip ukquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
is dit waar
Heb nou bijna nooit meer nachtwerk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kom ik graag helpen tijdens jouw nachtdiensten
Kan je nog iets voor me meenemen?quote:
Dooie mus, thanksquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nou bijna nooit meer nachtwerk.
Is redelijk makkelijk globaal te gokken, omdat ik maar een paar uur kcal naar binnen gooi nu. Drink alleen water en zwarte koffie. Kwestie van maaltijden inschatten.quote:
rip flaucybunnyquote:
Oh, dan was mijn dag leukerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Auto grote beurt, apk en allerlei shit laten fixen en vooronderzoek ooglaseren.
Fles piscoquote:
Ga je laten laseren zosk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Auto grote beurt, apk en allerlei shit laten fixen en vooronderzoek ooglaseren.
BF1? is dat wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaat niets boven vlaggen veroveren op Monte Grappa terwijl ik mensen door hun knar schiet met mijn SMLE marksman of Martini Henry natuurlijk.
Volgende week toevallig wel een keer.quote:
Gewoon hete badquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
@frass Mijn fysio heeft mijn kuit los gemasseerd en toen leek het even te werken maar nog steeds pijn. Misschien dat wat jij zei wel anders werkt dan los masseren.
Eerst maar eens naar de sportarts
Jammer, mooie vrouwen daarquote:
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh, dan was mijn dag leuker
Oh, ga je echt laten doen? Vind dat srs eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |