Misschien bij willow achterop het paard.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die druppels achteraf idd. Klinkt goed verder, moet alleen ff een slachtoffer zoeken die me brengt en haalt.
Frank doet dat graagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die druppels achteraf idd. Klinkt goed verder, moet alleen ff een slachtoffer zoeken die me brengt en haalt.
Oh dat lijkt me wel wat ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien bij willow achterop het paard.
paar maten doen de wim hof techniekquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is redelijk makkelijk globaal te gokken, omdat ik maar een paar uur kcal naar binnen gooi nu. Drink alleen water en zwarte koffie. Kwestie van maaltijden inschatten.
Als jij het paard bentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien bij willow achterop het paard.
Ben jij lelijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mogen ook weleens in het zonnetje staan.
quote:
Goed punt welquote:
wat betaal je? Denk er ook wel eens over naquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, heb de snelste behandeling gekozen dus ben er na 40 seconden vanaf. :s
wtf frank, echt wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verschijn in ik zo. Zosk moet toch zijn ogen dicht houden.
[ afbeelding ]
Seriously Frankquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can'tquote:
Ik vind dat echt een coole outfitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het 4500 was maar is 3900, dus valt mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat betaal je? Denk er ook wel eens over na
pff vind ik nog erg duurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4500 was maar is 3900, dus valt mee?Dat is inclusief 100 euro vooronderzoekkosten en exclusief druppels vooraf en erna
Holy shitballsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4500 was maar is 3900, dus valt mee?Dat is inclusief 100 euro vooronderzoekkosten en exclusief druppels vooraf en erna
quote:
van wikipediaquote:Hof is ervan overtuigd dat mensen hun zenuwstelsel kunnen beïnvloeden met hun geestelijke vermogens.
Hof denkt met zijn methode tevens reuma- en diabetespatiënten te kunnen behandelen en gelooft ook in brede zin in een heilzame werking
"Wim Hof: "Als je dit meester bent word je niet meer ziek, want het lichaam is te waakzaam geworden. De levenskwaliteit zal omhoog gaan als iedereen langzaamaan zal leren de eenheid tussen lichaam en geest te smeden. Het Riagg zal werkeloos zijn, de ziekenhuizen zullen alleen nog maar botbreuken hoeven [te] behandelen."
Je hebt veel goedkopere alternatieven hoor. Volgens mij kan het al vanaf 1500 (of minder?) oid.quote:
oh ik nietquote:
En normale gulf of omanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel beste maps ook, Seine Crossing, Grand Baazar, Aftermath DLC, en Karkand en Wake Island als nieuwe oude maps.
hmm zal eens kijken. Als het in totaal op 1500 uitkomt wil ik het wel overwegenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt veel goedkopere alternatieven hoor. Volgens mij kan het al vanaf 1500 (of minder?) oid.
Ergens in Aziëquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt veel goedkopere alternatieven hoor. Volgens mij kan het al vanaf 1500 (of minder?) oid.
ik hoor ook verhalen dat mensen na t laseren last houden van super droge ogen. Brr mij niet gezien. Ik wil sws geen risico lopen met mijn ogen lieverquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.
Srsquote:
maar hoeveel kcal flikker jij naar binnen dan nuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hmm zal eens kijken. Als het in totaal op 1500 uitkomt wil ik het wel overwegen
SMILEquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hmm zal eens kijken. Als het in totaal op 1500 uitkomt wil ik het wel overwegen
Oh, Amazon video is die shit legaal te zien toch? gaarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op mijn computer
piraatbaai
Hehe.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:44 schreef Drug het volgende:
[..]
haha je doet het goed, vriend, dat meen ik
afgelopen dagen rond 2k denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar hoeveel kcal flikker jij naar binnen dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |