Die details verwacht ik natuurlijk te ontvangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je wanneer weet en niet waar, ga je het vinden?
In welke branchequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.
De eerste grote DLC komt in maart pas, 5 maanden vertoeven op maar 9 maps (ondertussen wel 10) waarvan er vaak ook wat tussen zitten die niet zo fijn spelen als anderen dat is in mijn ogen niet heel veel.quote:
Maar dokter moet toch aan je ogen zitten, dan zit je daar toch met open ogen en zie je alles gebeuren?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord.Ik heb gekozen voor SMILE wat iets van ~ 40 seconden duurt oid.
Binnen 2 uur sta je weer buiten en de volgende dag kun je soms al gewoon weer zelf rijden en alles doen.
Als het goed is heb over een paar weken een nieuwe fles.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje zonde toch
en teveel werk om pisco sour te maken
Bij die techniek wel, het laser gedeelte dan he.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel? Ik had echt beeld dat ze eerst in je oog snijden ofzo
Klopt, je moet alleen goed met druppels en dergelijke de 2 weken daarna doen, maar verder. De volgende dag voelde ik ook al niets meer. Dezelfde avond zat ik gewoon tv te kijken. Je hebt alleen iemand nodig om je thuis te brengen, want je moet wel een uurtje of 3 je ogen dicht houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord.Ik heb gekozen voor SMILE wat iets van ~ 40 seconden duurt oid.
Binnen 2 uur sta je weer buiten en de volgende dag kun je soms al gewoon weer zelf rijden en alles doen.
Hij telt mee ... 6, 7, 8, 9 *zie je al wat?*quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.
Verschillende branches.quote:
Neuh, 1, 2, 3 en bij vijf zie je weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij telt mee ... 6, 7, 8, 9 *zie je al wat?*
Volgens mij niet, ripquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
Doet systeemherstel er altijd 30m over
Ja, zo hoort het.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, 1, 2, 3 en bij vijf zie je weer.
Ja ze gaan in je ogen met dat ding. :s Ik weet het ook niet precies moet nog dat boekje doorlezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dokter moet toch aan je ogen zitten, dan zit je daar toch met open ogen en zie je alles gebeuren?
Vet eng lijkt me dat, zou bijna freaken daar
Ja die druppels achteraf idd. Klinkt goed verder, moet alleen ff een slachtoffer zoeken die me brengt en haalt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, je moet alleen goed met druppels en dergelijke de 2 weken daarna doen, maar verder. De volgende dag voelde ik ook al niets meer. Dezelfde avond zat ik gewoon tv te kijken. Je hebt alleen iemand nodig om je thuis te brengen, want je moet wel een uurtje of 3 je ogen dicht houden.
Raarquote:
Wel beste maps ook, Seine Crossing, Grand Baazar, Aftermath DLC, en Karkand en Wake Island als nieuwe oude maps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |