Ja, al speel ik het al een kleine maand niet meer nu maar dat komt door de kansloze DLC planning in combinatie met weinig mensen in mijn vriendenlijst om mee samen te spelen en dat ik al 100 uur er in heb zitten.quote:
WW1 is weer eens wat anders, vind ik juist wel wat hebben eigenlijk.quote:
Wou :squote:
Laat maar weten wanneer, ik ben er bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgende week toevallig wel een keer.
Oh, kansloze dlc planning?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, al speel ik het al een kleine maand niet meer nu maar dat komt door de kansloze DLC planning in combinatie met weinig mensen in mijn vriendenlijst om mee samen te spelen en dat ik al 100 uur er in heb zitten.
Ik kreeg altijd last van mijn maag rond 04.00 uurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.
Heel veel succes! Hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Ja, afspraak is al gemaakt.![]()
Ik vind het ook doodeng
Nog niet op?quote:
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.quote:
Als je wanneer weet en niet waar, ga je het vinden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, ik ben er bij.
Ik hoop het ook, heb de snelste behandeling gekozen dus ben er na 40 seconden vanaf. :squote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heel veel succes! Hopelijk valt het mee
Ik vooral heel veel hongerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd last van mijn maag rond 04.00 uur
Jups, altijd goed om dingen uit te sluitenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
@frass Mijn fysio heeft mijn kuit los gemasseerd en toen leek het even te werken maar nog steeds pijn. Misschien dat wat jij zei wel anders werkt dan los masseren.
Eerst maar eens naar de sportarts
hou je van lelijk?quote:
Gaat dat zo snel? Ik had echt beeld dat ze eerst in je oog snijden ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, heb de snelste behandeling gekozen dus ben er na 40 seconden vanaf. :s
Ja ik heb het gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |