pls heb jezus onder speed dialquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
jij mag ze uitleggen. op de dag des oordeels.
Je kan nu mooi de vruchten plukken op jouw leeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat kun jij makkelijk zeggen.
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan nu mooi de vruchten plukken op jouw leeftijd
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wilde dit typen maar durfde niet
quote:
Ze maken gehakt van Cavia'squote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die spelen muziek om grote hamsters weg te houden. Geen tijd om te bakken en braden.
Fallout your balcony?quote:
Hij is nog niet te oud dat hij mentaal en fysiek helemaal is afgetakeld, maar wel mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo?Hij is al zo oud dat hij weer krimpt dus beetje raar om te zeggen dit.
vind je die leeftijd aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is nog niet te oud dat hij mentaal en fysiek helemaal is afgetakeld, maar wel mooie leeftijd.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan nu mooi de vruchten plukken op jouw leeftijd
Hahahaha, oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is nog niet te oud dat hij mentaal en fysiek helemaal is afgetakeld, maar wel mooie leeftijd.
Nee, Gadverdamme doe niet zo vies.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind je die leeftijd aantrekkelijk?
Willoow is er nog, maar als je daar aan zit knipt ze je piel er afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef dopfles1 het volgende:
alle FOK! chicks zijn al gaan slapen?
Dat komt door de hormonen he. Jonge ventjes in de sportschool, dat worden net rottweilers.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, Gadverdamme doe niet zo vies.
wees een eerlijk. Wie is de echte willooowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, Gadverdamme doe niet zo vies.
doen toch alle FOK! chicks? Dan krijgen ze eindelijk de mogelijkheid om iemand af te wijzen, en dan doen ze dat keihard. (heb ik het idee)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Willoow is er nog, maar als je daar aan zit knipt ze je piel er af
Laatst keek ik alleen maar iemand aan en ging die weg.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laatst keek ik alleen maar iemand aan en ging die weg.
leuke foto in je foboquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gillend met de armpjes zwaaiend door de lucht?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Forever alonequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
is dit na zeven minuten het beste waar je mee kan komen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je moeder heeft mij ook onder speed dial, maar dat betekent niet dat ik om haar geef
Dat deed me aan je eerste ban denken. Ik zag tot mijn verdriet dat de afbeelding offline is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, die patsers zijn echt aantrekkelijk joh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door de hormonen he. Jonge ventjes in de sportschool, dat worden net rottweilers.
nicequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met een botte roestige schaarquote:
Dubai? Met haar ouders of zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
oh Frank als meloewa zo langs komt moet je haar tot rede brengen. Ze gaat een zeer raar reisje naar Dubai maken
nee jij wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, die patsers zijn echt aantrekkelijk joh.
Nee, met de beentjesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gillend met de armpjes zwaaiend door de lucht?
Die weten van nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dubai? Met haar ouders of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |