quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat duurt even met die mooie lange wimpers van je.
Jij lijkt me wel iemand die een broodje pindakaas met plakjes banaan eetquote:
Haar nog voor gezicht?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn haar en gezicht op een goede tweede en derde.
Jawel hoorquote:
Die kun je gewoon per tros voor een euro of 2 kopen.quote:
Nee, vind pindakaas ranzig. Banaan met mayo of ketchup of jam of vruchtenhagel kan wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die een broodje pindakaas met plakjes banaan eet
mayo en ketchup op de banaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, vind pindakaas ranzig. Banaan met mayo of ketchup of jam of vruchtenhagel kan wel.
En dat moment van vreugde wanneer je ziet dat het steeds sneller verspreidtquote:
Hmm.. ik vind zelf mijn interne organen wel wat belangrijker, maar ieder z'n ding.quote:
Ja, lekker veel suiker, zo'n hele tros. Zitten ook zo veel eiwitten en gezonde vetten in. Echt wat ik nodig heb. Bedankt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kun je gewoon per tros voor een euro of 2 kopen.
gvd banaan met mayo of ketchupquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, vind pindakaas ranzig. Banaan met mayo of ketchup of jam of vruchtenhagel kan wel.
Nee, eerst smeer je ketchup of mayo gelijkmatig uit over de boterham. Dan pas banaan plakjes erop.quote:
lekker iddquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, eerst smeer je ketchup of mayo gelijkmatig uit over de boterham. Dan pas banaan plakjes erop.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, eerst smeer je ketchup of mayo gelijkmatig uit over de boterham. Dan pas banaan plakjes erop.
Lijkt me vies, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen lichaamsdelen, dat zijn organen. En ik ben natuurlijk al dertig jaar dood, dus mijn prioriteiten liggen elders.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind zelf mijn interne organen wel wat belangrijker, maar ieder z'n ding.
Welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:02 schreef Willoow het volgende:
Als je nooit gegeten hebt, kan je ook geen oordeel vellen erover.
Willoow heeft rare eetgewoontes jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat mens dipt friet in milkshakes hallo
Kan wel, maar is dan wel redelijk ongeldig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:02 schreef Willoow het volgende:
Als je nooit gegeten hebt, kan je ook geen oordeel vellen erover.
Je praat jezelf ouder dan je bentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen lichaamsdelen, dat zijn organen. En ik ben natuurlijk al dertig jaar dood, dus mijn prioriteiten liggen elders.
En ondertussen met het mes spelen alsof ze iets van plan isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou niet durven uit eten met Willoow, wie weet wat ze dan allemaal doet dan sta ik voor schut
Zolang er genoeg te eten is, gedraag ik me prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou niet durven uit eten met Willoow, wie weet wat ze dan allemaal doet dan sta ik voor schut
Zou voor de dikke steak gaan bij de Argentijn, maar geen aardbeienjam op smeren graagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang er genoeg te eten is, gedraag ik me prima.
Het is vooral als het op is, en uiteraard niet genoeg, dat je je zorgen moet maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
is ook meteen het enige wat ze hebben in argentinie. Dan liever peruquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou voor de dikke steak gaan bij de Argentijn
jij mag ze uitleggen. op de dag des oordeels.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer leg jij die aantijgingen uit
Peru is een geweldig land wat eten betreft, bijzonder gevarieerd ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is ook meteen het enige wat ze hebben in argentinie. Dan liever peru
Die spelen muziek om grote hamsters weg te houden. Geen tijd om te bakken en braden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Peru is een geweldig land wat eten betreft, bijzonder gevarieerd ook.
Gek dat er weinig Peruaanse restaurants zijn
Als ik ergens heen ga en blijf eten, stop ik voor de zekerheid extra eten in mijn tas omdat ik bang ben dat er niet genoeg is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is vooral als het op is, en uiteraard niet genoeg, dat je je zorgen moet maken.
Heb wel wat juice voor jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Drug het volgende:
ik heb cotton mouth maar ben couch locked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |