Als je gewoon naar een goede kliniek gaat is er niets aan de hand, maar ik zou me niet blindstaren op de prijs, over het algemeen pakt het duurder uit. Misschien smeren ze je wat aan, maar ik durfde met mijn ogen geen risico te lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen maar ja, je moet iets.
Tuurlijk wel.quote:
Met de rest van je lichaamsdelen wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je gewoon naar een goede kliniek gaat is er niets aan de hand, maar ik zou me niet blindstaren op de prijs, over het algemeen pakt het duurder uit. Misschien smeren ze je wat aan, maar ik durfde met mijn ogen geen risico te lopen.
ja eet bijna altijd pindakaas op broodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ziek veel Koolhydraten.maar dat kan jij zeker wel hebben. lust je pindakaas? daarmee kan je heel makkelijk die shit verhogen, is nog gezond ook.
Ja volgens mij is Bergman best een goede kliniek.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je gewoon naar een goede kliniek gaat is er niets aan de hand, maar ik zou me niet blindstaren op de prijs, over het algemeen pakt het duurder uit. Misschien smeren ze je wat aan, maar ik durfde met mijn ogen geen risico te lopen.
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
zou me niet blindstaren op de prijs
Jammer, vond het wel een leuk spelletjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Wat jammer dat plague inc tegenwoordig betaalde app is
heeft dat met goede of slechte kliniek te maken? Ik dacht meer met ' er gevoelig voor zijn'quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon een schep pindakaas uit de pot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja eet bijna altijd pindakaas op brood
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jammer, vond het wel een leuk spelletje
Misschien, weet ik verder niet. Maar als het goed is passen ze de behandeling helemaal voor je aan. Verder ben ik er ook niet in thuis, ik heb er niet anders dan goede ervaringen mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft dat met goede of slechte kliniek te maken? Ik dacht meer met ' er gevoelig voor zijn'
Eet gewoon een banaan johquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon een schep pindakaas uit de pot.heb je zo 300kcal per hap. al vinden veel mensen dat goor en droog
oja toch niet. Ik was net aan het knipperen natuurlijk dus miste ik hetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaal. Ik hoop ook niet dat je dik wordt.
Het muziekje alleen alquote:
Mijn haar en gezicht op een goede tweede en derde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met de rest van je lichaamsdelen wel?
Ja, dat duurt even met die mooie lange wimpers van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja toch niet. Ik was net aan het knipperen natuurlijk dus miste ik het
Echt weer zo'n vraag voor jou ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met de rest van je lichaamsdelen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |