Knuffelen zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:25 schreef Lonaa het volgende:
Obama gezellig aan het babbelen terwijl ie de trap afloopt
Die gaat zo meteen door naar de golf coursequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:25 schreef Lonaa het volgende:
Obama gezellig aan het babbelen terwijl ie de trap afloopt
quote:
Waar biden we op?quote:
quote:Rubinstein is among the group being arrested at 12th and L Streets NW. He is being taken into custody, even though he showed police his media credentials.
twitter:AlexR_DC twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 17:14:21Here is the flash grenade they used that blinded me and left my ears ringing. Cops encircled crowd when I couldn't… https://t.co/QSiTFUp1DD reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Logisch, die is zijn vader gewend, dan valt alles in het niets
Ik vind die kinderen ook niet knap. Die jongste dochter nog het mooist. Dan.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind Melania er vandaag in elk geval beeldschoon uitzien. En ze lacht lief. Het is alleen echt jammer dat ze kan praten.
Als ze een beetje goed had kunnen praten was dat toch juist geen probleem geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind Melania er vandaag in elk geval beeldschoon uitzien. En ze lacht lief. Het is alleen echt jammer dat ze kan praten.
Gewoon zijn gezicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trump kijkt sjacho. Of moet dat stoer voorstellen?
Hij schijt in z'n broek van de spanning.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Strak van de zenuwen en stress, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geloof het wel jaquote:
Ze spreekt volgens mij vijf talen. Dat redden de meeste mensen niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze een beetje goed had kunnen praten was dat toch juist geen probleem geweest?
En dan dat gekke matje erboven.quote:
Yep, dat is wel gênantquote:
Feitelijk waagt ie z'n leven op dat platformquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Niet heel gek.
Ja, inderdaad. En klopt het dat ze transgender is? Er staan nogal wat foto's online waarop ze meer op een man lijkt dan op een vrouw.quote:
Ja, dit is wat anders dan vrijblijvend mensen afbekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen houding weten te geven. Zo kwam het over. Ergens ook niet heel raar. (Nee, niet pro Trump, maar het blijft eens mens.)quote:
Heel natuurlijk, ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben wel allemaal van die natuurlijke witte tanden he? Gvd.
Ja wat dan, sul, houd me tegen jonge.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Nintex het volgende:
wat zei Bush tegen Obama?
[ afbeelding ]
Mah nigga!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
hij leest mee op fokquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet toch iemand geweest zijn die hem dit gezegd heeft idd
Is wel eens verfrissend moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dode cavia.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan dat gekke matje erboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Grab 'em by the pussy"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:29 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Alles wat er mis kan zijn aan iemand is toch mis met die vent? Homofobie, anti-vrouw, etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |