Ja ik ben het voorlopig niet. Ik ben een mislukte online marketeerquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat het duidelijk zijn dat ik de coolste leerkracht van de SC ben, meneertje.
ja echt he. heb wel mooie heftruckquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
kkslim ben jij ook vriend kijk uit dat je niet onder je eigen heftruck komt
doe is fotoquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja echt he. heb wel mooie heftruck
Wij willen hem zelf niet eensquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef JanCees het volgende:
Kunnen jullie scrupuleus hier houden aub
Daarom. Mozy is 'laag' gekwalificeerd, maar zit qua denkniveau eerder in de buurt van iemand van de academische pabo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef zeer het volgende:
[..]
overgekwalificeerde medewerkers is werkgevers' nachtmerrie
8 jaar, doe normaal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:12 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dacht echt 8 jaar of zo
Ik had alleen een bed eigenlijk
leave scrupuleus alonequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef JanCees het volgende:
Kunnen jullie scrupuleus hier houden aub
ik gisteren nogquote:
haha lolquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:20 schreef JanCees het volgende:
Ik paar maanden geleden, toen zat ik echt in een flink dieptepunt
Ga maar snel een frisse neus halen, Niels! of courz en da brainz zijn geen correcte schrijfwijzen natuurlijk. Snel! Voed dat brein met frisse lucht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:18 schreef Kurovski het volgende:
Vergeet de koffie niet mensen, vergeet de koffie niet.
En een frisse neus te halen of courz. Good for da brainz.
Ja, ga ik morgen ook. Ga altijd, maar we hebben nu vrij. Docenten die noooooit op e-mails reageren mogen ze ook per direct ontslaan.quote:
je post wel in de geest van de TTquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ga ik morgen ook. Ga altijd, maar we hebben nu vrij. Docenten die noooooit op e-mails reageren mogen ze ook per direct ontslaan.
wrmquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mogen WCH en ik je loden pijp lenen waarmee je Nederlandsdocenten sloeg?
Blijf graag OT. Bedankt voor je erkenning.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je post wel in de geest van de TT
hulde
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik typ altijd blind en soms, heeeeeel soms maak ik wel eens een foutje dan nou sorry hoor
Moest bijna janken zelfs.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe eens niet zo klef gatverdamme moet bijna kotsen
quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe eens niet zo klef gatverdamme moet bijna kotsen
Nohquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
div[data-member=xcachet] {
display:none !important;
}
Kan dit niet meer aanzien hoor
Maar hij is helemaal niet liefquote:
Kijk nou 'ns goed wat je doet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal niet liefhij scheldt iedereen uit en kleineert iedereen vanaf z'n heftruckje.
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal niet liefhij scheldt iedereen uit en kleineert iedereen vanaf z'n heftruckje.
betraptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.
gewoon lekker dood negerenquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
div[data-member=xcachet] {
display:none !important;
}
Kan dit niet meer aanzien hoor
dit kloptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ever dat ik jou nog ga meeten
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.
Ik heb nooit gezegd dat ík lief ben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kleineren en heftruckje in 1 zin.
Graag gedaan.
Ik zie je vagina uitscheuren door het hoofd van ons kind dat je gaat barenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef supersof het volgende:
Ik zie scheuren in de relatie van cachet en noel
wow meteen mad ook echt ben je ongesteld?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ever dat ik jou nog ga meeten
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk de ogen uit mijn kop maar ik zie het niet.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.
nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
wow meteen mad ook echt ben je ongesteld?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kleineren en heftruckje in 1 zin.
Graag gedaan.
wow #impressedquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je vagina uitscheuren door het hoofd van ons kind dat je gaat baren
#flirtenvoorprofessionals
Hou je bek manquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij bent maar 2x per jaar vruchtbaar zeker
is al begonnen voor sommigenquote:
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.quote:
Jij moet eens wat minder aannames doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.
eerst nog wat eigengeilerij en op den duur kunnen ze het niet meer houden jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.
"Dus mijn vriendin met d'r benen wijd, dat jochie ertussen, poes open, dildo erin."quote:
Kan toch ook niet ruiken wanneer ik een dm hebquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij ja
Zal je nog eens een dm sturen
lkkr pompen jongenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
straks kkhard sporten goddomme nu al zin in
Arme chaiquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gelezen dat je géén sportman bentquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij moet eens wat minder aannames doen.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.
dan lees je verkeerd, dat ben ik wel.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je géén sportman bent
Meer dan je denkt, ik heb een script als ik dat naar het UWV stuur zit meteen heel Zeeland zonder uitkering.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.
Chai ga eens van mozy's account afquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, ik heb een script als ik dat naar het UWV stuur zit meteen heel Zeeland zonder uitkering.
NEVER dat ik een vrouw op mijn account laat. ben niet KKGESTOORD matti.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai ga eens van mozy's account af
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
dan lees je verkeerd, dat ben ik wel.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
Echt hequote:Op donderdag 19 januari 2017 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai ga eens van mozy's account af
Echt sneu jijquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
NEVER dat ik een vrouw op mijn account laat. ben niet KKGESTOORD matti.
stap je nog normaal of heb je zo'n bodybuilderloopje?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme met gewichten smijten alsof je leven er van af hangt
Heeft ook lekker veel met elkaar te maken ja als het al waar is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, ik heb een script als ik dat naar het UWV stuur zit meteen heel Zeeland zonder uitkering.
Ik stap zijwaarts de bus in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
stap je nog normaal of heb je zo'n bodybuilderloopje?
Wat een liefde, insgelijks man.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Mozy ik vind jou echt een goede user.
Ik vind het hier zelfs zo ongezellig dat ik ben gaan werken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Om 11:06 bij Noel in ieder geval.
een auto is te klein voor je?quote:
Good gurl. Tussendoor niet vergeten NG te verwennen hè?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:23 schreef xcachet het volgende:
Oké ik ga tot dinsdag bezig voor school. xxx
Bedankt vriendquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Noel ik vind jou echt een goede user.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:26 schreef HPLC het volgende:
Zelfs 2NutZ is aan het werk. Dat zegt toch allemaal genoeg over het niveau hier
Ja, elke keer als jij hier zit te raaskallen dan komt er een regel in mijn e-mail naar het UWV bij.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft ook lekker veel met elkaar te maken ja als het al waar is.
Zou me echt vies vinden als Niels dit tegen mij zou zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Good gurl. Tussendoor niet vergeten NG te verwennen hè?
Kom laten we een paar kaarsjes neerzetten en sfeer maken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het hier zelfs zo ongezellig dat ik ben gaan werken.
Je bent 50 doe normaalquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Good gurl. Tussendoor niet vergeten NG te verwennen hè?
Ik was het niet...quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:34 schreef Zosk het volgende:
Stapt net een vrouw uit een Porsche van 270k hier voor de deur. :s
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:34 schreef Zosk het volgende:
Burgers die elkaar aangeven.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, elke keer als jij hier zit te raaskallen dan komt er een regel in mijn e-mail naar het UWV bij.
Jongen, hij kan hier 1 post doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Burgers die elkaar aangeven.Maargoed, ik geloof 'r toch geen moer van.
Dat past natuurlijk niet in het straatje van een drugshandelaar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij bent geen burger. Jij bent een amoebe, een parasiet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat voorquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:34 schreef Zosk het volgende:
Hou toch op man sneuneusquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent geen burger. Jij bent een amoebe, een parasiet.
zegt de TR koningquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo zo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zegt de TR koning
ga solliciteren
De auto?!quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:42 schreef Mozy het volgende:
Laatst stond er een Panamera Turbo (weet niet zeker of ie ook executive was) wiet te halen bij de shop
Haha had hij je mooi tuk, hè Niels?quote:
Doe 'ns niet zo nep.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha had hij je mooi tuk, hè Niels?
Maar genoeg gelachen, laat die nare kale WCH maar kletsen hoor. Wij weten allebei hoe het zit. Rechtvaardigheid en gelijkheid, daar strijden wij voor.
Dit is de zoveelste keer al dat je dit zegt, en ik vind het echt lastig. Ik probeer gewoon mijn lelijke verleden goed te maken en een vriendschap met je op te bouwen. En dan krijg ik zo het deksel op mijn neus. Dat is best lastig, ik hoop dat jij je dit kan voorstellen. Maar ik hou vol.quote:
Ik loop daar ook tegenaan bij Niels. Elke verzoeningspoging krijg ik de de deksel op mijn neus, dus dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer al dat je dit zegt, en ik vind het echt lastig. Ik probeer gewoon mijn lelijke verleden goed te maken en een vriendschap met je op te bouwen. En dan krijg ik zo het deksel op mijn neus. Dat is best lastig, ik hoop dat jij je dit kan voorstellen. Maar ik hou vol.
Nee heb dat maximaal 2x gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie allebei nu platte neuzen?
waus als in met xtc? nog nooit gedaanquote:
quote:
xtc, speed, coke, 2cb mooi manquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
waus als in met xtc? nog nooit gedaan
[..]ben dit niet gewend.
Echt van dat alles nog nooit gehadquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
xtc, speed, coke, 2cb mooi man
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
Die kerel is net Noel joh niet normaal.
http://www.dumpert.nl/med(...)1f/ben_je_homo_.html
moet je eens doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt van dat alles nog nooit gehad
Waar zou jij het dan graag over willen hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:09 schreef Kurovski het volgende:
Zo, 130 pagina's ingescand, nog even een back up maken en tijd voor iets anders. Toch maar pure aids hiero.
Wat ga je eten vanavond, ga je vandaag nog sporten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar zou jij het dan graag over willen hebben?
krijg je dat zelf niet voor elkaar?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je eens doen
k moet cachet ook eens aan de g helpen. daar word je kkgeil van joh
Denk niet dat ik dat ooit nog ga doen. Al is dat g wel eens het proberen waardquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je eens doen
k moet cachet ook eens aan de g helpen. daar word je kkgeil van joh
Hard gelachenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
Die kerel is net Noel joh niet normaal.
http://www.dumpert.nl/med(...)1f/ben_je_homo_.html
Pls hou je bek als je niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je dat zelf niet voor elkaar?
zo zo nou nouquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je dat zelf niet voor elkaar?
Is wel grappig jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit nog ga doen. Al is dat g wel eens het proberen waard
Dat is wel echt het tegenovergestelde van pure aids ja.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond, ga je vandaag nog sporten?
Oh, meerdere FOK!kers hebben het vaker over me.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, ze hadden het telkens over je.
DANKJEWAAUWquote:
ga huilen danquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pls hou je bek als je niet weet waar je het over hebt
Zonder vloeken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Rustig, ben aan het kijken om een vakantie te boeken.
Huilebalkquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pls hou je bek als je niet weet waar je het over hebt
zonvakantie?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Dubai?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom doe je tegen iedereen aardig behalve tegen mij. Ik moet hier echt om huilenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pls trek zijn heteroseksualiteit en bijbehorende kwaliteiten gewoon niet in twijfel
Ik was laatst nog héél vriendelijk tegen je weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom doe je tegen iedereen aardig behalve tegen mij. Ik moet hier echt om huilen
Ik zeg alleen veel wtf, voor de rest vloek ik niet zo erg.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg alleen veel wtf, voor de rest vloek ik niet zo erg.
Stond gisteren wel voor schut, stak middelvinger op naar collega en was zo'n hoog pietje langs even en had niet door dat hij achter mij stond. Dus hij dacht volgensmij dat ik extremistisch ben.
kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was laatst nog héél vriendelijk tegen je weet je nog![]()
Wil wel graag naar Dubai, maar daar moet ik wat meer voor sparen. Dure grap daar vakantiequote:
Is van een reclame, die hebben 'Boeken zonder vloeken' als slogan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg alleen veel wtf, voor de rest vloek ik niet zo erg.
Stond gisteren wel voor schut, stak middelvinger op naar collega en was zo'n hoog pietje langs even en had niet door dat hij achter mij stond. Dus hij dacht volgensmij dat ik extremistisch ben.
Ik kijk geen tv ;squote:Op donderdag 19 januari 2017 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is van een reclame, die hebben 'Boeken zonder vloeken' als slogan.
Hep adblock ;squote:Op donderdag 19 januari 2017 12:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg het als ad op YouTube ;s
oké dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.
Maar ik vind jou uitzonderlijk lief.
Draag je dan boerkini?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil wel graag naar Dubai, maar daar moet ik wat meer voor sparen. Dure grap daar vakantie
Ik ga denk ik naar Marrakech of Tanger ofzo
ohzo ;squote:Op donderdag 19 januari 2017 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen op PC ja, mobiel of PlayStation niet.
Welke hotel heeft tegenwoordig nou geen wifiquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:26 schreef Crip het volgende:
Is het zielig dat ik kijk voor een hotel met wifi als pre.
Nouja, kan ook gewoon mn Marokkaanse kaarte gebruiken en opwaarderen voor 4g
je gaat toch niet fokken op vakantie hequote:Op donderdag 19 januari 2017 12:26 schreef Crip het volgende:
Is het zielig dat ik kijk voor een hotel met wifi als pre.
Nouja, kan ook gewoon mn Marokkaanse kaarte gebruiken en opwaarderen voor 4g
Ik was vorig jaar in Turkije en daar moet je betalen voor WiFiquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hotel heeft tegenwoordig nou geen wifi
Hoewel, laatst zat ik in eentje en ze vroegen 7 euro per dag voor wifi
ja dat bedoel ik nou, betalen per dag voor wifi domme shitquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hotel heeft tegenwoordig nou geen wifi
Hoewel, laatst zat ik in eentje en ze vroegen 7 euro per dag voor wifi
Lekker toch vanaf het zwembad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je gaat toch niet fokken op vakantie he
hoeveel?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Turkije en daar moet je betalen voor WiFi
Gelukkig vanaf volgende week T-Mobile Unlimited
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen, internetten en sms'en () voor 35 euro in binnen- en buitenland.
Wat betaal je?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezien heb nu 20gb internet, 120 minen onbeperkt sms. 250mb europa en mn minuten kan ik ook europa gebruiken
wrm heb je zoveel internet nodig teringquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
60 eur per maand inlc toestel 29 euro pm ofzo
Oh ja, ik wil dus overstappen op dit abonnement in september en dan de tegen die tijd gelanceerde 7s Plus 128GB. Zal dan ook rond de 60 eutjes worden denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
60 eur per maand inlc toestel 29 euro pm ofzo
om al die kut make up filmpjes te kijken wat denk jij danquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm heb je zoveel internet nodig tering
Ik vroeg niets aan jouquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om al die kut make up filmpjes te kijken wat denk jij dan
Onvriendelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om al die kut make up filmpjes te kijken wat denk jij dan
ik kijk veel youtube onderweg naar werk, en op werk netflix wel vaker.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm heb je zoveel internet nodig tering
Je kan overstappen zonder verlengen vanaf volgende week naar dat unlimited abonnement. Ik denk dat je dan goedkoper uit bent.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kijk veel youtube onderweg naar werk, en op werk netflix wel vaker.
En ik gebruik veel spotify maar dat is nu gratis bij tmobile
Oh is het een nieuw abo? Ga ik dan sws doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan overstappen zonder verlengen vanaf volgende week naar dat unlimited abonnement. Ik denk dat je dan goedkoper uit bent.
Ja! Vanaf volgende week. Je kan gewoon overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm, heeft geen invloed op je abonnementsduur of wat dan ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh is het een nieuw abo? Ga ik dan sws doen
Unlimited alles
kquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:35 schreef HPLC het volgende:
SO THIS IS CHRISTMAS, AND WHAT HAVE YOU DONE?
Ja. ZIj is lief.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
WILLEN WIJ AMARANTHA HIER???
JA JA JA JA JA WIJ WILLEN AMARANTHA HIER JA
Was jij eigenlijk Girlygirl88?quote:
Amaranthaquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Snap ik van jou wel ja, dan zou er nog meer interieur sneuvelen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je gaat toch niet fokken op vakantie he
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
Nee man die was veel leukerquote:
hahah weet je nog steeds hequote:Op donderdag 19 januari 2017 12:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap ik van jou wel ja, dan zou er nog meer interieur sneuvelen.
Zoveel domheid dat niemand weet wat ze moeten zeggen, gefeliciteerd man.quote:
Die heeft iedereen allang gezien johquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahah weet je nog steeds he´
was ook een filmpje van maar die ga ik hier natuurlijk niet posten
Ik heb een database over jou gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahah weet je nog steeds he´
was ook een filmpje van maar die ga ik hier natuurlijk niet posten
Voelt dat herkenbaar?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoveel domheid dat niemand weet wat ze moeten zeggen, gefeliciteerd man.
Nog zo'n domme post.quote:
Oh oké.quote:
wat staat er allemaal inquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een database over jou gemaakt.
lijkt me stugquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft iedereen allang gezien joh
gvdquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoveel domheid dat niemand weet wat ze moeten zeggen, gefeliciteerd man.
Als ik dat deel dan gaat de waarde omlaag.quote:
geef tipje van sluierquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik dat deel dan gaat de waarde omlaag.
quote:
Je vechthonden.quote:
Of anders...quote:
Ok sorryquote:
Jammer.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd iedereen op kantoor weet m´n username kkzooi
Sukkelquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
maar schijt, ik praat altijd vol trots over fok
hahaha echt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd iedereen op kantoor weet m´n username kkzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |