Dubai?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Rustig, ben aan het kijken om een vakantie te boeken.
waarom doe je tegen iedereen aardig behalve tegen mij. Ik moet hier echt om huilenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pls trek zijn heteroseksualiteit en bijbehorende kwaliteiten gewoon niet in twijfel
Ik was laatst nog héél vriendelijk tegen je weet je nogquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom doe je tegen iedereen aardig behalve tegen mij. Ik moet hier echt om huilen
Ik zeg alleen veel wtf, voor de rest vloek ik niet zo erg.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg alleen veel wtf, voor de rest vloek ik niet zo erg.
Stond gisteren wel voor schut, stak middelvinger op naar collega en was zo'n hoog pietje langs even en had niet door dat hij achter mij stond. Dus hij dacht volgensmij dat ik extremistisch ben.
kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was laatst nog héél vriendelijk tegen je weet je nog![]()
Wil wel graag naar Dubai, maar daar moet ik wat meer voor sparen. Dure grap daar vakantiequote:
Is van een reclame, die hebben 'Boeken zonder vloeken' als slogan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg alleen veel wtf, voor de rest vloek ik niet zo erg.
Stond gisteren wel voor schut, stak middelvinger op naar collega en was zo'n hoog pietje langs even en had niet door dat hij achter mij stond. Dus hij dacht volgensmij dat ik extremistisch ben.
Ik kijk geen tv ;squote:Op donderdag 19 januari 2017 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is van een reclame, die hebben 'Boeken zonder vloeken' als slogan.
Hep adblock ;squote:Op donderdag 19 januari 2017 12:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg het als ad op YouTube ;s
oké dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.
Maar ik vind jou uitzonderlijk lief.
Draag je dan boerkini?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil wel graag naar Dubai, maar daar moet ik wat meer voor sparen. Dure grap daar vakantie
Ik ga denk ik naar Marrakech of Tanger ofzo
ohzo ;squote:Op donderdag 19 januari 2017 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen op PC ja, mobiel of PlayStation niet.
Welke hotel heeft tegenwoordig nou geen wifiquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:26 schreef Crip het volgende:
Is het zielig dat ik kijk voor een hotel met wifi als pre.
Nouja, kan ook gewoon mn Marokkaanse kaarte gebruiken en opwaarderen voor 4g
je gaat toch niet fokken op vakantie hequote:Op donderdag 19 januari 2017 12:26 schreef Crip het volgende:
Is het zielig dat ik kijk voor een hotel met wifi als pre.
Nouja, kan ook gewoon mn Marokkaanse kaarte gebruiken en opwaarderen voor 4g
Ik was vorig jaar in Turkije en daar moet je betalen voor WiFiquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hotel heeft tegenwoordig nou geen wifi
Hoewel, laatst zat ik in eentje en ze vroegen 7 euro per dag voor wifi
ja dat bedoel ik nou, betalen per dag voor wifi domme shitquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hotel heeft tegenwoordig nou geen wifi
Hoewel, laatst zat ik in eentje en ze vroegen 7 euro per dag voor wifi
Lekker toch vanaf het zwembad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je gaat toch niet fokken op vakantie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |