Haha had hij je mooi tuk, hè Niels?quote:
Doe 'ns niet zo nep.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha had hij je mooi tuk, hè Niels?
Maar genoeg gelachen, laat die nare kale WCH maar kletsen hoor. Wij weten allebei hoe het zit. Rechtvaardigheid en gelijkheid, daar strijden wij voor.
Dit is de zoveelste keer al dat je dit zegt, en ik vind het echt lastig. Ik probeer gewoon mijn lelijke verleden goed te maken en een vriendschap met je op te bouwen. En dan krijg ik zo het deksel op mijn neus. Dat is best lastig, ik hoop dat jij je dit kan voorstellen. Maar ik hou vol.quote:
Ik loop daar ook tegenaan bij Niels. Elke verzoeningspoging krijg ik de de deksel op mijn neus, dus dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer al dat je dit zegt, en ik vind het echt lastig. Ik probeer gewoon mijn lelijke verleden goed te maken en een vriendschap met je op te bouwen. En dan krijg ik zo het deksel op mijn neus. Dat is best lastig, ik hoop dat jij je dit kan voorstellen. Maar ik hou vol.
Nee heb dat maximaal 2x gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie allebei nu platte neuzen?
waus als in met xtc? nog nooit gedaanquote:
quote:
xtc, speed, coke, 2cb mooi manquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
waus als in met xtc? nog nooit gedaan
[..]ben dit niet gewend.
Echt van dat alles nog nooit gehadquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
xtc, speed, coke, 2cb mooi man
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
Die kerel is net Noel joh niet normaal.
http://www.dumpert.nl/med(...)1f/ben_je_homo_.html
moet je eens doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt van dat alles nog nooit gehad
Waar zou jij het dan graag over willen hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:09 schreef Kurovski het volgende:
Zo, 130 pagina's ingescand, nog even een back up maken en tijd voor iets anders. Toch maar pure aids hiero.
Wat ga je eten vanavond, ga je vandaag nog sporten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar zou jij het dan graag over willen hebben?
krijg je dat zelf niet voor elkaar?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je eens doen
k moet cachet ook eens aan de g helpen. daar word je kkgeil van joh
Denk niet dat ik dat ooit nog ga doen. Al is dat g wel eens het proberen waardquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet je eens doen
k moet cachet ook eens aan de g helpen. daar word je kkgeil van joh
Hard gelachenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
Die kerel is net Noel joh niet normaal.
http://www.dumpert.nl/med(...)1f/ben_je_homo_.html
Pls hou je bek als je niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je dat zelf niet voor elkaar?
zo zo nou nouquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je dat zelf niet voor elkaar?
Is wel grappig jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit nog ga doen. Al is dat g wel eens het proberen waard
Dat is wel echt het tegenovergestelde van pure aids ja.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond, ga je vandaag nog sporten?
Oh, meerdere FOK!kers hebben het vaker over me.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, ze hadden het telkens over je.
DANKJEWAAUWquote:
ga huilen danquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pls hou je bek als je niet weet waar je het over hebt
Zonder vloeken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Rustig, ben aan het kijken om een vakantie te boeken.
Huilebalkquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pls hou je bek als je niet weet waar je het over hebt
zonvakantie?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Rustig, ben aan het kijken om een vakantie te boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |