Ja ik ben het voorlopig niet. Ik ben een mislukte online marketeerquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat het duidelijk zijn dat ik de coolste leerkracht van de SC ben, meneertje.
ja echt he. heb wel mooie heftruckquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
kkslim ben jij ook vriend kijk uit dat je niet onder je eigen heftruck komt
doe is fotoquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja echt he. heb wel mooie heftruck
Wij willen hem zelf niet eensquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef JanCees het volgende:
Kunnen jullie scrupuleus hier houden aub
Daarom. Mozy is 'laag' gekwalificeerd, maar zit qua denkniveau eerder in de buurt van iemand van de academische pabo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef zeer het volgende:
[..]
overgekwalificeerde medewerkers is werkgevers' nachtmerrie
8 jaar, doe normaal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:12 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dacht echt 8 jaar of zo
Ik had alleen een bed eigenlijk
leave scrupuleus alonequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef JanCees het volgende:
Kunnen jullie scrupuleus hier houden aub
ik gisteren nogquote:
haha lolquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:20 schreef JanCees het volgende:
Ik paar maanden geleden, toen zat ik echt in een flink dieptepunt
Ga maar snel een frisse neus halen, Niels! of courz en da brainz zijn geen correcte schrijfwijzen natuurlijk. Snel! Voed dat brein met frisse lucht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:18 schreef Kurovski het volgende:
Vergeet de koffie niet mensen, vergeet de koffie niet.
En een frisse neus te halen of courz. Good for da brainz.
Ja, ga ik morgen ook. Ga altijd, maar we hebben nu vrij. Docenten die noooooit op e-mails reageren mogen ze ook per direct ontslaan.quote:
je post wel in de geest van de TTquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ga ik morgen ook. Ga altijd, maar we hebben nu vrij. Docenten die noooooit op e-mails reageren mogen ze ook per direct ontslaan.
wrmquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mogen WCH en ik je loden pijp lenen waarmee je Nederlandsdocenten sloeg?
Blijf graag OT. Bedankt voor je erkenning.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je post wel in de geest van de TT
hulde
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik typ altijd blind en soms, heeeeeel soms maak ik wel eens een foutje dan nou sorry hoor
Moest bijna janken zelfs.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe eens niet zo klef gatverdamme moet bijna kotsen
quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe eens niet zo klef gatverdamme moet bijna kotsen
Nohquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
div[data-member=xcachet] {
display:none !important;
}
Kan dit niet meer aanzien hoor
Maar hij is helemaal niet liefquote:
Kijk nou 'ns goed wat je doet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal niet liefhij scheldt iedereen uit en kleineert iedereen vanaf z'n heftruckje.
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal niet liefhij scheldt iedereen uit en kleineert iedereen vanaf z'n heftruckje.
betraptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.
gewoon lekker dood negerenquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
div[data-member=xcachet] {
display:none !important;
}
Kan dit niet meer aanzien hoor
dit kloptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ever dat ik jou nog ga meeten
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.
Ik heb nooit gezegd dat ík lief ben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kleineren en heftruckje in 1 zin.
Graag gedaan.
Ik zie je vagina uitscheuren door het hoofd van ons kind dat je gaat barenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef supersof het volgende:
Ik zie scheuren in de relatie van cachet en noel
wow meteen mad ook echt ben je ongesteld?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ever dat ik jou nog ga meeten
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk de ogen uit mijn kop maar ik zie het niet.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.
nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
wow meteen mad ook echt ben je ongesteld?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kleineren en heftruckje in 1 zin.
Graag gedaan.
wow #impressedquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je vagina uitscheuren door het hoofd van ons kind dat je gaat baren
#flirtenvoorprofessionals
Hou je bek manquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij bent maar 2x per jaar vruchtbaar zeker
is al begonnen voor sommigenquote:
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.quote:
Jij moet eens wat minder aannames doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.
eerst nog wat eigengeilerij en op den duur kunnen ze het niet meer houden jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.
"Dus mijn vriendin met d'r benen wijd, dat jochie ertussen, poes open, dildo erin."quote:
Kan toch ook niet ruiken wanneer ik een dm hebquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij ja
Zal je nog eens een dm sturen
lkkr pompen jongenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
straks kkhard sporten goddomme nu al zin in
Arme chaiquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gelezen dat je géén sportman bentquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij moet eens wat minder aannames doen.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |