Kijk nou 'ns goed wat je doet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal niet liefhij scheldt iedereen uit en kleineert iedereen vanaf z'n heftruckje.
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal niet liefhij scheldt iedereen uit en kleineert iedereen vanaf z'n heftruckje.
betraptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.
gewoon lekker dood negerenquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
div[data-member=xcachet] {
display:none !important;
}
Kan dit niet meer aanzien hoor
dit kloptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel goed in bed. Dat mag ook wat waard zijn.
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ever dat ik jou nog ga meeten
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.
Ik heb nooit gezegd dat ík lief ben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kleineren en heftruckje in 1 zin.
Graag gedaan.
Ik zie je vagina uitscheuren door het hoofd van ons kind dat je gaat barenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef supersof het volgende:
Ik zie scheuren in de relatie van cachet en noel
wow meteen mad ook echt ben je ongesteld?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ever dat ik jou nog ga meeten
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk de ogen uit mijn kop maar ik zie het niet.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis joh, ook goed.
nee daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
wow meteen mad ook echt ben je ongesteld?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kleineren en heftruckje in 1 zin.
Graag gedaan.
wow #impressedquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je vagina uitscheuren door het hoofd van ons kind dat je gaat baren
#flirtenvoorprofessionals
Hou je bek manquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij bent maar 2x per jaar vruchtbaar zeker
is al begonnen voor sommigenquote:
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.quote:
Jij moet eens wat minder aannames doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.
eerst nog wat eigengeilerij en op den duur kunnen ze het niet meer houden jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vrees dat het al direkt op in elkaars poepert roeren uitdraait.
"Dus mijn vriendin met d'r benen wijd, dat jochie ertussen, poes open, dildo erin."quote:
Kan toch ook niet ruiken wanneer ik een dm hebquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij ja
Zal je nog eens een dm sturen
lkkr pompen jongenquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
straks kkhard sporten goddomme nu al zin in
Arme chaiquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
Ik heb gelezen dat je géén sportman bentquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij moet eens wat minder aannames doen.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |