Ja ik ben het voorlopig niet. Ik ben een mislukte online marketeerquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat het duidelijk zijn dat ik de coolste leerkracht van de SC ben, meneertje.
ja echt he. heb wel mooie heftruckquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
kkslim ben jij ook vriend kijk uit dat je niet onder je eigen heftruck komt
doe is fotoquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja echt he. heb wel mooie heftruck
Wij willen hem zelf niet eensquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef JanCees het volgende:
Kunnen jullie scrupuleus hier houden aub
Daarom. Mozy is 'laag' gekwalificeerd, maar zit qua denkniveau eerder in de buurt van iemand van de academische pabo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef zeer het volgende:
[..]
overgekwalificeerde medewerkers is werkgevers' nachtmerrie
8 jaar, doe normaal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:12 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dacht echt 8 jaar of zo
Ik had alleen een bed eigenlijk
leave scrupuleus alonequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef JanCees het volgende:
Kunnen jullie scrupuleus hier houden aub
ik gisteren nogquote:
haha lolquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:20 schreef JanCees het volgende:
Ik paar maanden geleden, toen zat ik echt in een flink dieptepunt
Ga maar snel een frisse neus halen, Niels! of courz en da brainz zijn geen correcte schrijfwijzen natuurlijk. Snel! Voed dat brein met frisse lucht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:18 schreef Kurovski het volgende:
Vergeet de koffie niet mensen, vergeet de koffie niet.
En een frisse neus te halen of courz. Good for da brainz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |