Docent Nederlandsquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil graag docent Nederlands worden, en wil daarvoor een universitaire Master Nederlandse Taal en Cultuur: Educatie en Communicatie doen aan de Universiteit Utrecht. Helaas heb ik daarvoor niet de juiste voorstudie gedaan en zal ik dus eerst een pre-master moeten doen. Helaas heb ik al gestudeerd en heb ik het geld niet voor een vervolgstudie. Dit houdt in dat ik moet gaan werken, sparen en dan deeltijd al die programma's moet gaan doen. Dat kost JAREN van mijn leven goddomme.
vind pabo altijd een beetje de rechten van het hbo tbhquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee tempo van bullshitreflectieverslagen die je moet inleveren en rekentoetsen die je moet maken ligt te hoog voor echte mboérs.
Was niet getrouwd, al helemaal niet onder gemeenschap van goederen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:57 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt sws de helft van alles weggegeven
Vrouwen die altijd beweren schoon te zijn en alles beter te doen dan mannen. De mannen in dit huis zorgen anders dat de boel niet instort en fixxen alles in huis. De vrouwen verzamelen afval op de gangquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo iets naars meegemaakt als een studenten huis voor vrouwen
In Mozy's studentenhuis zijn de vrouwen nu ook in de meerderheid. Is te merken aan de graad van ranzigheid.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden zo iets naars meegemaakt als een studenten huis voor vrouwen
Kan jij jouw mening niet gewoon even doorslikken ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:01 schreef zeer het volgende:
[..]
vind pabo altijd een beetje de rechten van het hbo tbh
en een baksteen ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan jij jouw mening niet gewoon even doorslikken ofzo?
Moet jij niet janken omdat je homo bent oid?quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij vroeg niet naar de mentale leeftijd, toch?
neem aan dat je netjes gedeeld had eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was niet getrouwd, al helemaal niet onder gemeenschap van goederen.
De opleiding is idd aardig ingericht op basis van relatief simpele kutjes.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:01 schreef zeer het volgende:
[..]
vind pabo altijd een beetje de rechten van het hbo tbh
Is toch zo. Kijk naar die dozen die bij jullie afstuderen dan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan jij jouw mening niet gewoon even doorslikken ofzo?
Waarom zou ik daarover janken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet jij niet janken omdat je homo bent oid?
is het in je relatie niet net zoquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd beweren schoon te zijn en alles beter te doen dan mannen. De mannen in dit huis zorgen anders dat de boel niet instort en fixxen alles in huis. De vrouwen verzamelen afval op de gang_!
Alles wat van haar is ging met haar mee, de rest niet natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
neem aan dat je netjes gedeeld had eigenlijk
vind ingewikkelde kutjes ook niet allesquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
De opleiding is idd aardig ingericht op basis van relatief simpele kutjes.
oh wij hebben niet mijn en haar eigendommen eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles wat van haar is ging met haar mee, de rest niet natuurlijk.
ik 21 en aan het eind van mijn Latijnquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan ouwe zeeschuimer
Zou niet weten waarom we spullen gaan delen die ik vóór haar tijd al had aangeschaft (alles dus).quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wij hebben niet mijn en haar eigendommen eigenlijk
Nu ondermijn je gewoon de legitimiteit van mijn diploma.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch zo. Kijk naar die dozen die bij jullie afstuderen dan.
Dat moeten jullie helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:06 schreef zeer het volgende:
Ik betaal alles en zij neemt mij mee op vakantie
ik had daarvoor niks eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom we spullen gaan delen die ik vóór haar tijd al had aangeschaft (alles dus).
okquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
dacht dat jij 40 was ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik 21 en aan het eind van mijn Latijn
Vind het juist een voordeel voor jou. Jouw meerwaarde is ten opzichte van anderen met dezelfde kwalificatie is daardoor duidelijker.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu ondermijn je gewoon de legitimiteit van mijn diploma.
heb nooit overzicht op mobiel hehequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeg ik letterlijk 5 minuten geleden in dit topic gvd.28
Ja maar ik ben cool.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Docent Nederlandsdie sloegen wij vroeger met een loden buis tegen de knieën.
Jouw leven was leeg zonder je vriendin. Zij is de reddende engel geweest die van bovenaf kwam om jou richting te geven in een doelloos leven.quote:
Ik had al een complete inboedel. Twee jaar samen geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
heb nooit overzicht op mobiel hehe
Mja wat voor shit had je dan? Meubels ed? Jullie hadden toch lange relatie?
Geïntimideerd door deze lastige uitingen van je vocabulaire.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu ondermijn je gewoon de legitimiteit van mijn diploma.
overgekwalificeerde medewerkers is werkgevers' nachtmerriequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het juist een voordeel voor jou. Jouw meerwaarde is ten opzichte van anderen met dezelfde kwalificatie is daardoor duidelijker.
kkslim ben jij ook vriend kijk uit dat je niet onder je eigen heftruck komtquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ging ook studeren jaja ng op de hogeschool. eerste dag na meteen een nacht doorgehaald te hebben. toen kwam ik in de knoop met school en feestjes en toen koos ik feestjes yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |