Dan uitkering trekken en nooit meer iets terugbetalenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al 15k schuld EN WIL GEEN CENT MEER BETALEN.
Verwend kindquote:
Klinkt schitterend, wat moet ik daarvoor doen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan uitkering trekken en nooit meer iets terugbetalen
Leuke avond met je gehad gisterenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:55 schreef Zosk het volgende:
Sterker nog, twee van de drie bedenk ik me nu.
Je debiel gedragen bij UWV voor Wajongquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klinkt schitterend, wat moet ik daarvoor doen?
Insgelijks, vriend.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuke avond met je gehad gisteren
gebruik daar m'n laptop voorquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nja veel kun je terugkijken op uitzending gemist enzo
beter werken manquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al 15k schuld EN WIL GEEN CENT MEER BETALEN.
in het diepste van m'n zielquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kunnen wij bonden als jij er opeens dagen niet bent :s waar was je
ik hou niet van geldquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ik wou er nog wat geld uitslaanwas nog niet zo oud
dat weet jijquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:33 schreef zeer het volgende:
[..]
haha met zo veel vrouwen samenwonen is echt een rampjullie zij achterbakse en extreem ranzige wezens als jullie met grote groepen bij elkaar zijn
Nee tempo van bullshitreflectieverslagen die je moet inleveren en rekentoetsen die je moet maken ligt te hoog voor echte mboérs.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
pabo is eigenlijk gwn een soort mbo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |