quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:46 schreef Drug het volgende:
keep the .45 in my pocket
ain't gon' show it 'til i have to pop it
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:46 schreef Drug het volgende:
keep the .45 in my pocket
ain't gon' show it 'til i have to pop it
Is allemaal overcompensatie om niet door te laten sluimeren dat hondsdepressief en doodongelukkig thuis zit.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
je gebruikt dure taal om over mijn hoofd heen te praten, daarmee speel je in op mijn onzekerheden als mbo'er
Denk gewoon even na in het vervolg als je iets post.quote:
Dat is wel geil. Gaan jullie dan ook sexy meisjesseks hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en als we elkaar wat beter leren kennen, dan doen we het naakt.
ik stuur ze vanavond doorquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:50 schreef zeer het volgende:
[..]
maar heb je nou wel eens nudes gemaakt en verstuurd?
zo al 9 dagen gevoelige jongen die je bentquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk gewoon even na in het vervolg als je iets post.
Ik heb trouwens al negen dagen niet gejankt dus ik weet niet waar je het over hebt.
Ik heb op een vraag al geantwoord hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:50 schreef zeer het volgende:
[..]
maar heb je nou wel eens nudes gemaakt en verstuurd?
kquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo al 9 dagen gevoelige jongen die je bent
verkopenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
zou srs niet weten wat ik met een tv moet
oh had ik niet gezienquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb op een vraag al geantwoord hoor.
Denk je nudes van mij te hebben of waarom vraag je me dit?
moest lachen om je antwoord, niet om of je al dan niet een televisie hebtquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
nja veel kun je terugkijken op uitzending gemist enzoquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe kunnen wij bonden als jij er opeens dagen niet bent :s waar was jequote:Op donderdag 19 januari 2017 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
oh had ik niet gezien
Nee gwn bonding
Da's toch hetzelfde joh.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nja veel kun je terugkijken op uitzending gemist enzo
Lenenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil graag docent Nederlands worden, en wil daarvoor een universitaire Master Nederlandse Taal en Cultuur: Educatie en Communicatie doen aan de Universiteit Utrecht. Helaas heb ik daarvoor niet de juiste voorstudie gedaan en zal ik dus eerst een pre-master moeten doen. Helaas heb ik al gestudeerd en heb ik het geld niet voor een vervolgstudie. Dit houdt in dat ik moet gaan werken, sparen en dan deeltijd al die programma's moet gaan doen. Dat kost JAREN van mijn leven goddomme.
ik wou er nog wat geld uitslaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |