nee ik ga bij drie meiden wonen sorryquote:
haha met zo veel vrouwen samenwonen is echt een rampquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga bij drie meiden wonen sorry
Gaan jullie dan in sexy lingerie kussengevechten houden met van die ouderwetse kussens waar de veren nog van in het rond dwarrelen als je elkaar mept?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga bij drie meiden wonen sorry
je gebruikt dure taal om over mijn hoofd heen te praten, daarmee speel je in op mijn onzekerheden als mbo'erquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar ligt jouw intrinsieke motivatie om mij dood te slaan?
ja maar jij welquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een TARDIS is een telefooncel man die kunnen helemaal niet huilen.
pabo is eigenlijk gwn een soort mbo toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik word zo tering agressief van dit soort shit he
echt he wat een mongoolquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik word zo tering agressief van dit soort shit he
nee ze gaan confrontatie mijden en elkaar passief agressief dingen gaan laten merkenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaan jullie dan in sexy lingerie kussengevechten houden met van die ouderwetse kussens waar de veren nog van in het rond dwarrelen als je elkaar mept?
zerohedgequote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef JanCees het volgende:
Ik lees alleen nog maar Breitbart, infowars, tpo en RT
godver keihard, zit ik hier op mijn werk met een hardequote:Op donderdag 19 januari 2017 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaan jullie dan in sexy lingerie kussengevechten houden met van die ouderwetse kussens waar de veren nog van in het rond dwarrelen als je elkaar mept?
wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
pabo is eigenlijk gwn een soort mbo toch?
heb je wel eens die RT docus gezien op YouTube?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef JanCees het volgende:
Ik lees alleen nog maar Breitbart, infowars, tpo en RT
als je een echte vent bent stuur je nu je adresquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:37 schreef zeer het volgende:
[..]
kan zo veel agressie gewoon niet handelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |