Zullen we van de zomer thee drinken en vegan cake eten op een terrasje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ben gwn geen junk dit gaat niet werken
ja dan doe je het nietquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ben gwn geen junk dit gaat niet werken
zullen we van de zomer thee drinken en Houses eten op een terrasje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we van de zomer thee drinken en vegan cake eten op een terrasje.
ik hou wijselijk mijn mondquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
zullen we van de zomer thee drinken en Houses eten op een terrasje.
je moet ook niet zo panisch doen. gewoon ontspannen beetje relaxen zet tv aan drink wat zoete frisdrank en dan coast je gewoon tot je gaat slapen.quote:
heb geen tv en zoete frisdrank is aspartaam mind controle NEE BEDANKTquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet ook niet zo panisch doen. gewoon ontspannen beetje relaxen zet tv aan drink wat zoete frisdrank en dan coast je gewoon tot je gaat slapen.
nee echte zoete shit als in suiker, dat haalt de scherpe randjes van je high af.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb geen tv en zoete frisdrank is aspartaam mind controle NEE BEDANKT
Ik was een keer stoned toen ik 18 was en toen gingen we Aladdin kijken (vet goeie tip), toen de Geest kwam zei de vriend waarmee ik blowde: "Kom je een keer zo'n geest tegen, zit ie alleen maar fattoes te maken", dat vond ik zo'n goede grap in mijn stonedzijnderij dat ik letterlijk uit het raam heb gekotst van het lachen. Helaas was dat op de derde verdieping en zat zijn hele huis onder de kots. Ik was daar niet meer welkomquote:
zal volgende keer wat bio dynamische palmbloesem suiker klaarleggenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee echte zoete shit als in suiker, dat haalt de scherpe randjes van je high af.
ja of je doet niet zo tering gay en komt bij mij chillen dan giet ik je vol met bloedcacao en suiker exclusief in de vorm van cocacola M&M's en kant-en-klaar hamburgersquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:11 schreef zeer het volgende:
[..]
zal volgende keer wat bio dynamische palmbloesem suiker klaarleggen
epischquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer stoned toen ik 18 was en toen gingen we Aladdin kijken (vet goeie tip), toen de Geest kwam zei de vriend waarmee ik blowde: "Kom je een keer zo'n geest tegen, zit ie alleen maar fattoes te maken", dat vond ik zo'n goede grap in mijn stonedzijnderij dat ik letterlijk uit het raam heb gekotst van het lachen. Helaas was dat op de derde verdieping en zat zijn hele huis onder de kots. Ik was daar niet meer welkom
wie ben jijquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja of je doet niet zo tering gay en komt bij mij chillen dan giet ik je vol met bloedcacao en suiker exclusief in de vorm van cocacola M&M's en kant-en-klaar hamburgers
Heb je dat verhaal gehoord van de president van Zuid-Korea die luisterde naar een of andere vage hypnotisch persoon en daarom nu moet aftreden?quote:
zo echt hequote:Op donderdag 19 januari 2017 09:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
noel en ik leikker tardis verbouwen eyyyy
nee ik lees geen mainstream mediaquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord van de president van Zuid-Korea die luisterde naar een of andere vage hypnotisch persoon en daarom nu moet aftreden?
Ik heb iedereen onder controle.
Ik zat ook zonder koffie in de bus, ik was er misselijk vanquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:15 schreef zeer het volgende:
TARDIS. ik was vanochtend te laat voor koffie en zit nu in de trein zonder. Ik wil dat dit nooit iemand anders overkomt het is verschrikkelijk.
echt blij dat ze in Eritrea geen openbaarvervoer hebt want als je met je dikke eiwit tekort buik jezelf naar de trein richting het ebola kliniek sleept en je hebt geen koffie kun je dat er gewoon net ff niet bij hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat ook zonder koffie in de bus, ik was er misselijk van
Ik ga binnenkort oriënteren voor een nieuwe woning en dan pak ik een grote lineaal en baseer ik mijn keuze op de aantal goeie koffiezaakjes in de buurt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:19 schreef zeer het volgende:
[..]
echt blij dat ze in Eritrea geen openbaarvervoer hebt want als je met je dikke eiwit tekort buik jezelf naar de trein richting het ebola kliniek sleept en je hebt geen koffie kun je dat er gewoon net ff niet bij hebben
ik ga ook verhuizenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort oriënteren voor een nieuwe woning en dan pak ik een grote lineaal en baseer ik mijn keuze op de aantal goeie koffiezaakjes in de buurt.
Oh ja alleen flikkertjes hequote:Op donderdag 19 januari 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het type mens bent dat ik in mijn sociale kring zou toelaten.
echt zon primaire mbo grap ditquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja alleen flikkertjes he
Noels humor komt niet verder dan homograpjes en vragen of ik moet huilen. Ik lach dan in mijn vuistje en verdiep mij weer in Sartre.quote:
Waar ligt jouw intrinsieke motivatie om mij dood te slaan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
noel en ik leikker tardis verbouwen eyyyy
geen idee wat dat isquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noels humor komt niet verder dan homograpjes en vragen of ik moet huilen. Ik lach dan in mijn vuistje en verdiep mij weer in Sartre.
okquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heftruckhumor hé dan krijg je dat
wist niet dat Frans zo existentialistisch was tbhquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De vader van het Frans existentialisme.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:26 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat Frans zo existentialistisch was tbh
wat een man is datquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw#fuckhzaw
ik ookquote:
dit heb jij natuurlijk ook even tegen ze gezegd alvorens je hier weer liep te huilen als een tardisquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:28 schreef zeer het volgende:
Waarom zitten er toch altijd in iedere trein minstens twee van die hard pratende retarded kutten met de ontwikkeling van een baksteen te schreeuwen over hun struggles achter de kassa of de centrale bedrijfstelefoon?
okquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit heb jij natuurlijk ook even tegen ze gezegd alvorens je hier weer liep te huilen als een tardis
Een TARDIS is een telefooncel man die kunnen helemaal niet huilen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit heb jij natuurlijk ook even tegen ze gezegd alvorens je hier weer liep te huilen als een tardis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |