Ja en als we elkaar wat beter leren kennen, dan doen we het naakt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaan jullie dan in sexy lingerie kussengevechten houden met van die ouderwetse kussens waar de veren nog van in het rond dwarrelen als je elkaar mept?
okquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ik lees ook wel eens rt en dat voor een mboert jajajajaja
mooi, je hebt de mogelijkheid dus waarom nietquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ik lees ook wel eens rt en dat voor een mboert jajajajaja
Ja en toen ik met drie mannen samenwoonde was dat echt totaal niet hèquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:33 schreef zeer het volgende:
[..]
haha met zo veel vrouwen samenwonen is echt een rampjullie zij achterbakse en extreem ranzige wezens als jullie met grote groepen bij elkaar zijn
heb jij wel eens nudes gemaakt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en als we elkaar wat beter leren kennen, dan doen we het naakt.
niet helemaal naaktquote:
heb je zijn wapen gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en toen ik met drie mannen samenwoonde was dat echt totaal niet hè
Die drie hadden telkens ruzie en eentje beweerde dat hij een wapen op z'n kamer had. Echt zo gezellig was dat
wij vochten gewoon met elkaar als iemand de wc vies had achter gelatenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en toen ik met drie mannen samenwoonde was dat echt totaal niet hè
Die drie hadden telkens ruzie en eentje beweerde dat hij een wapen op z'n kamer had. Echt zo gezellig was dat
Wutquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zeggen tegen die persoon. Betekent dit dat ik geen man en geen vrouw ben?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:41 schreef zeer het volgende:
[..]
wij vochten gewoon met elkaar als iemand de wc vies had achter gelaten
Een vrouw zou demonstratief de vuilnis niet buitenzetten of zo.
wij vechten altijd als iemand niet meegaat naar de sportschool. Gewoon klappen geven tot ie gaat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:41 schreef zeer het volgende:
[..]
wij vochten gewoon met elkaar als iemand de wc vies had achter gelaten
Een vrouw zou demonstratief de vuilnis niet buitenzetten of zo.
dat je gwn geweldig bentquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zeggen tegen die persoon. Betekent dit dat ik geen man en geen vrouw ben?
Je had erbij moeten zijnquote:
jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
maar zeer heb jij echt geen tv?
srry ik kan echt niks met machomannenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
wij vechten altijd als iemand niet meegaat naar de sportschool. Gewoon klappen geven tot ie gaat.
jeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |