Leuk hoor. Misschien dat mijn ouders er wel een halenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Loka wilde er graag een. Dus we hebben boom gekocht, slinger, lampjes en een uiltje voor erin
Is mijn eerste boom ooit.
Je komt te weinig buiten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:19 schreef Oberkullie het volgende:
Hallo waarom heb ik zo'n slechte huid ineens
Dan mag je niet op m'n kerstparty komenquote:
Ik ga zaterdag wat kopen om er onder te leggen voor Loka. Ik denk dat ze dit niet verwacht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk hoor. Misschien dat mijn ouders er wel een halen
Zit ook echt vol met sportmensen hier. Enkele slechts.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt te weinig buiten.
tenzij ze mycroft gebruiktquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag wat kopen om er onder te leggen voor Loka. Ik denk dat ze dit niet verwacht.
Doet ze niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet ze niet.
Ze heeft zich door Paxcon laten vertellen dat dit iets is voor onzekere pubers.
Ik sport.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit ook echt vol met sportmensen hier. Enkele slechts.
ik ookquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]paxcon is zelf een onzekere puber
elke dag even kijken tochquote:
Was ik in eerste instantie wel uitgenodigd dan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan mag je niet op m'n kerstparty komen
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was ik in eerste instantie wel uitgenodigd dan?
O oke leukquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Mycroft Holmes is het broertje van Sherlock Holmes.
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:
juigquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
haha rollerschaatsen is geen sport manquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
Even serieuze vraag, haags sport maar is geen sportman. Jij gaat af en toe rolschaatsen en dat maakt jou meer sportman dan haags? Of meer dan ik die drie/vier keer per week naar de sportschool toegaat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
pls TARDIS. z'n moeder was professioneel sportlerares turnenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, haags sport maar is geen sportman. Jij gaat af en toe rolschaatsen en dat maakt jou meer sportman dan haags? Of meer dan ik die drie/vier keer per week naar de sportschool toegaat?
We weten allemaal dat jij je tijd daar staat te verlullenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, haags sport maar is geen sportman. Jij gaat af en toe rolschaatsen en dat maakt jou meer sportman dan haags? Of meer dan ik die drie/vier keer per week naar de sportschool toegaat?
CHECK M8 M8quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik schaak drie keer per week met zeer, denksport beste sport.
mijn vader 400quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
ik rij iedere dag zo'n 160 km
autosport beste sport
moest lachenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:37 schreef zeer het volgende:
[..]
pls TARDIS. z'n moeder was professioneel sportlerares turnen
o dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:37 schreef zeer het volgende:
[..]
pls TARDIS. z'n moeder was professioneel sportlerares turnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |