De kerstboom staat, heb ik vanmiddag ff snel neergezet. Mijn vriendin doet de rest nu.quote:
quote:
quote:
Ahw zo liefquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je maar 1 dag kreeg? Heb ik geregeld met de FA's
echte of neppequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstboom staat, heb ik vanmiddag ff snel neergezet. Mijn vriendin doet de rest nu.
Picsquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstboom staat, heb ik vanmiddag ff snel neergezet. Mijn vriendin doet de rest nu.
Ik zat in bad, gewoon in badquote:
Ik heb niet zo'n makkelijk kapsel :squote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef Trollscience het volgende:
ik doe mijn haar bijna nooit
gwn lekker wild
Een beetje met het sop te klierenquote:
stomquote:
DIe van mij is ook aan z'n einde.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
Wil volgend jaar echt een keimooie nepboom kopen, die ik nu heb is wel beetje schraal
De piek staat, DE PIEK STAAT!!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje met het sop te klieren
en neppe als ze in de doos zittenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte bomen zijn het mooist als ze op een vuur liggen.
Nouja, ik zet hem eigenlijk altijd gewoon in de schuur. En haal hem er ook zo weer uit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
en neppe als ze in de doos zitten
ik zag ooit een filmpje van enzo knol die in februari ofzo ging verhuizen en zijn kerstboom toen nog had staan en toen maar die boom in de auto had gedaan en hem zo had verhuisdquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, ik zet hem eigenlijk altijd gewoon in de schuur. En haal hem er ook zo weer uit.
Zou wel wat voor mij zijn ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag ooit een filmpje van enzo knol die in februari ofzo ging verhuizen en zijn kerstboom toen nog had staan en toen maar die boom in de auto had gedaan en hem zo had verhuisd
ook een emogif omdat ik enzo knol keek
Nee, wilde er wel een halen met huisgenoot, maar heb er eigenlijk totaal geen zin inquote:
Hoe speelt Psv?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gejank om echte is ook gewoon onzin. Vroeger kon je elke dag miljoen naalden gaan stofzuigen maar tegenwoordig mag je al blij zijn als er eentje valt in hele week
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, wilde er wel een halen met huisgenoot, maar heb er eigenlijk totaal geen zin in
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, wilde er wel een halen met huisgenoot, maar heb er eigenlijk totaal geen zin in
ja dat zou ik best leuk vindenquote:
Ben allergisch voor kerstbomenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gejank om echte is ook gewoon onzin. Vroeger kon je elke dag miljoen naalden gaan stofzuigen maar tegenwoordig mag je al blij zijn als er eentje valt in hele week
Weet ik niet zo goedquote:
Geen zin in.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat je gewoon in wedstrijdtopic kan kijken
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
PSV speelt slordig en lijdt veel balverlies op het middenveld. Met name Davy Pröpper lijkt er met zijn hoofd niet helemaal bij. FK Rostov weet nog niet te profiteren.
Nee gekkiequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat jij de ziekte van hedel had.
Ja. Loka wilde er graag een. Dus we hebben boom gekocht, slinger, lampjes en een uiltje voor erinquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed
heb jij er wel een?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |