De kerstboom staat, heb ik vanmiddag ff snel neergezet. Mijn vriendin doet de rest nu.quote:
quote:
quote:
Ahw zo liefquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je maar 1 dag kreeg? Heb ik geregeld met de FA's
echte of neppequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstboom staat, heb ik vanmiddag ff snel neergezet. Mijn vriendin doet de rest nu.
Picsquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstboom staat, heb ik vanmiddag ff snel neergezet. Mijn vriendin doet de rest nu.
Ik zat in bad, gewoon in badquote:
Ik heb niet zo'n makkelijk kapsel :squote:Op dinsdag 6 december 2016 21:03 schreef Trollscience het volgende:
ik doe mijn haar bijna nooit
gwn lekker wild
Een beetje met het sop te klierenquote:
stomquote:
DIe van mij is ook aan z'n einde.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
Wil volgend jaar echt een keimooie nepboom kopen, die ik nu heb is wel beetje schraal
De piek staat, DE PIEK STAAT!!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje met het sop te klieren
en neppe als ze in de doos zittenquote:Op dinsdag 6 december 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte bomen zijn het mooist als ze op een vuur liggen.
Nouja, ik zet hem eigenlijk altijd gewoon in de schuur. En haal hem er ook zo weer uit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
en neppe als ze in de doos zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |