what happend dan, praat ff bij.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet wanneer de laatste niet zelf aangevraagde was. Zo lang het in je proeftijd is loopt het iig op. En anders begin je weer op 24 u. Gebeurt in praktijk niet altijd.
quote:
heb je goed gehoord zegquote:
baco cola?quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit in een bubbelbad met een bacotje wat een genot.
Ja hoor, aardige meid. Heeft al klein beetje ervaring, dat scheelt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je wel leuke en beetje goede
zou je haar doenquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, aardige meid. Heeft al klein beetje ervaring, dat scheelt.
Ze is vrij jong, dus staat redelijk dichtbij de leerlingen, wat fijn is. Heeft met een paar van de luie meiden een aardige band opgebouwd. En ze willen voor haar werken.
Eentje die infiltreert en van binnenuit opereert dus.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is vrij jong, dus staat redelijk dichtbij de leerlingen, wat fijn is. Heeft met een paar van de luie meiden een aardige band opgebouwd. En ze willen voor haar werken.
Nice. Maar is ze lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
niet zo stoer doen anders ga ik je alsnog van de eerste plek schoppenquote:
Ik ken nog een DP hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
niet zo stoer doen anders ga ik je alsnog van de eerste plek schoppen
wie, doublepain ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |