dan lees je verkeerd, dat ben ik wel.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je géén sportman bent
Meer dan je denkt, ik heb een script als ik dat naar het UWV stuur zit meteen heel Zeeland zonder uitkering.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beter plan dat jij je realiseert daar geen zeggenschap over te hebben.
Chai ga eens van mozy's account afquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, ik heb een script als ik dat naar het UWV stuur zit meteen heel Zeeland zonder uitkering.
NEVER dat ik een vrouw op mijn account laat. ben niet KKGESTOORD matti.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai ga eens van mozy's account af
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
dan lees je verkeerd, dat ben ik wel.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
Echt hequote:Op donderdag 19 januari 2017 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai ga eens van mozy's account af
Echt sneu jijquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
NEVER dat ik een vrouw op mijn account laat. ben niet KKGESTOORD matti.
stap je nog normaal of heb je zo'n bodybuilderloopje?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme met gewichten smijten alsof je leven er van af hangt
Heeft ook lekker veel met elkaar te maken ja als het al waar is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, ik heb een script als ik dat naar het UWV stuur zit meteen heel Zeeland zonder uitkering.
Ik stap zijwaarts de bus in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
stap je nog normaal of heb je zo'n bodybuilderloopje?
Wat een liefde, insgelijks man.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Mozy ik vind jou echt een goede user.
Ik vind het hier zelfs zo ongezellig dat ik ben gaan werken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Om 11:06 bij Noel in ieder geval.
een auto is te klein voor je?quote:
Good gurl. Tussendoor niet vergeten NG te verwennen hè?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:23 schreef xcachet het volgende:
Oké ik ga tot dinsdag bezig voor school. xxx
Bedankt vriendquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Noel ik vind jou echt een goede user.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:26 schreef HPLC het volgende:
Zelfs 2NutZ is aan het werk. Dat zegt toch allemaal genoeg over het niveau hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |