hoeveel?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Turkije en daar moet je betalen voor WiFi
Gelukkig vanaf volgende week T-Mobile Unlimited
quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen, internetten en sms'en () voor 35 euro in binnen- en buitenland.
Wat betaal je?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezien heb nu 20gb internet, 120 minen onbeperkt sms. 250mb europa en mn minuten kan ik ook europa gebruiken
wrm heb je zoveel internet nodig teringquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
60 eur per maand inlc toestel 29 euro pm ofzo
Oh ja, ik wil dus overstappen op dit abonnement in september en dan de tegen die tijd gelanceerde 7s Plus 128GB. Zal dan ook rond de 60 eutjes worden denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
60 eur per maand inlc toestel 29 euro pm ofzo
om al die kut make up filmpjes te kijken wat denk jij danquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm heb je zoveel internet nodig tering
Ik vroeg niets aan jouquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om al die kut make up filmpjes te kijken wat denk jij dan
Onvriendelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om al die kut make up filmpjes te kijken wat denk jij dan
ik kijk veel youtube onderweg naar werk, en op werk netflix wel vaker.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm heb je zoveel internet nodig tering
Je kan overstappen zonder verlengen vanaf volgende week naar dat unlimited abonnement. Ik denk dat je dan goedkoper uit bent.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kijk veel youtube onderweg naar werk, en op werk netflix wel vaker.
En ik gebruik veel spotify maar dat is nu gratis bij tmobile
Oh is het een nieuw abo? Ga ik dan sws doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan overstappen zonder verlengen vanaf volgende week naar dat unlimited abonnement. Ik denk dat je dan goedkoper uit bent.
Ja! Vanaf volgende week. Je kan gewoon overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm, heeft geen invloed op je abonnementsduur of wat dan ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh is het een nieuw abo? Ga ik dan sws doen
Unlimited alles
kquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:35 schreef HPLC het volgende:
SO THIS IS CHRISTMAS, AND WHAT HAVE YOU DONE?
Ja. ZIj is lief.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
WILLEN WIJ AMARANTHA HIER???
JA JA JA JA JA WIJ WILLEN AMARANTHA HIER JA
Was jij eigenlijk Girlygirl88?quote:
Amaranthaquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
WILLEN WIJ AMARANTHA HIER???
JA JA JA JA JA WIJ WILLEN AMARANTHA HIER JA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |