Touche.quote:
Voor anderen net zo lang geleden hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:59 schreef xcachet het volgende:
Haha, 9 jaar geleden. Dat is voor mij wel echt mega lang geleden.
Zeker weten, was echt nicequote:
Toen had jij nog geen tieten lolquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:59 schreef xcachet het volgende:
Nu ook niet hoor.quote:
Chai en ik gaan ook al bijna 8 jaar nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:59 schreef xcachet het volgende:
ohohohohohoh.gifquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu ook niet hoor.
Nee dat was gemeen hoor xcachet, ik neem het terug, wilde gewoon makkelijk inkoppen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu ook niet hoor.
Nee dat was gemeen hoor xcachet, ik neem het terug, wilde gewoon makkelijk inkoppen.
je eerste liefde gaat altijd uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik gaan ook al bijna 8 jaar nu.![]()
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:00 schreef Che_ het volgende:
Had wel gedacht dat noel het mannetje was.
In de jaren '90 was dat nog zo bij nederlanders
kut manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je eerste liefde gaat altijd uit.
sorry mozy
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaal
bro's before ho's toch ja nee okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:13 schreef Mozy het volgende:
kan niet man, ga naar chai en daarna door naar een soort feestje.
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:14 schreef Mozy het volgende:
sorry man die asser kan ik mijzelf niet denyen. heb haar al sinds zondagochtend niet meer gezien he
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ga ik wel met Chai naar PSV. Ho's before bro's
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozy
hoe wil je cucken met 4 mensen? weet je wel wat cucken is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ga gewoon lekker met zijn 4en blowen en dan voetbal en dan lekker cucken
STAND OUR GROUND AND FIGHTquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]we moeten als een front staan tegenover onze vriendinnen.
Gewoon beetje rouleren. Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe wil je cucken met 4 mensen? weet je wel wat cucken is?
Dan verkoop ik ze voordat jij dat doetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozy
te laatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan verkoop ik ze voordat jij dat doet
Chai en ik hebben jullie niet nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]we moeten als een front staan tegenover onze vriendinnen.
Bijvoorbeeld. En dan wissel je.. of je gebruikt voorbindpenii en cachet doet jou en chai kijkt.. mogelijkheden zijn oneindig zo wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat ik chai en cachet neuk en noel toekijkt?
Nu we toch bezig zijn kan jij ook wel mee doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dan wissel je.. of je gebruikt voorbindpenii en cachet doet jou en chai kijkt.. mogelijkheden zijn oneindig zo wat.
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat ik chai en cachet neuk en noel toekijkt?
Sorry, ik ben exclusief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn kan jij ook wel mee doen.
holy shit doe ff normaal jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jou
hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke kapitaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaal
Oh dat.. .ja dat kan wel..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je drinken, eten en wiet kan verzorgen
Zwart kapitaal is ook kapitaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke kapitaal?
Xcachet is zo tokkie als het maar zijn kan.
Je hebt ook tokkies met veel geld hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke kapitaal?
Gvd jammer ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja die noemt men kampersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt ook tokkies met veel geld hoor.
Bitch plsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke kapitaal?
Oja is ook zo.quote:
Ben het hier wel mee eens.quote:
Waarom mensen zo serieus haten op het internet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat nu pas doorhebt dat je tokkie bent..
TARDIS. jij hebt toch ook een PS4?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Doe nou eens niet zo gemeen tegen elkaar
Hey TARDIS.. Che_ pest mij. Jij bent toch ook tegen cyberpesten. Doe ietsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Doe nou eens niet zo gemeen tegen elkaar
Hoezo is dit haten? Is iedereen opeens van glas?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom mensen zo serieus haten op het internet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ze zoeken nog beta testers
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
Pik je dit Dima?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
Niels omdat het hoerenlopende vrouwenhater is zonder respect voor anderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo is dit haten? Is iedereen opeens van glas?
Waarom mag er dan wel selectief 'gehaat' worden bij braddie, niels etc?
zin om met m'n penis tussen je cup a te rammenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, dat compenseer ik weer met mijn cup A
Braddie wenst ouders van users dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels omdat het hoerenlopende vrouwenhater is zonder respect voor anderen.
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier 100% mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je niets kan hebben moet je zelf ook niks zeggen.
Wie kan er niets hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en zo heeft iedereen wel wat.
Als je niets kan hebben moet je zelf ook niks zeggen.
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.quote:
sommige mensen zijn niet geschikt voor de hardheid van deze scquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.
Nee, van vlees, botten en bloed.
Er staat nergens dat dat mag. Dus rot op met je aanname.
Ik hoop dat ik je antwoorden zo goed bevraagd heb.
watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent in de war met sg en madelieff.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.
Nou nouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zin om met m'n penis tussen je cup a te rammen
Kunnen we ze pesten tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.
De balans is ook duidelijk tussen al deze vergrijpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met sg en madelieff.
Hou op zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.
Nee, van vlees, botten en bloed.
Er staat nergens dat dat mag. Dus rot op met je aanname.
Iedereen die altijd roept normaal doen terwijl ze op andere momenten zelf wel bezig zijn. Beetje zoals cripquote:
Nee, ik volg dat niet.quote:
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen die altijd roept normaal doen terwijl ze op andere momenten zelf wel bezig zijn. Beetje zoals crip
Hahaha cache komt voor jou op en jij blaast haar neerquote:
Oh, die zei een keer tegen een journalist "die antwoord ga ik niet bevragen". Zijn Nederlands is gewoon goed, dus was wel ff grappig.quote:
je moederquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een harde plek deze SC. In andere SC's maken ze nooit ruzie. Behalve VBL maar dan vraag je er ook om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Komt omdat hij een debiel is denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, die zei een keer tegen een journalist "die antwoord ga ik niet bevragen". Zijn Nederlands is gewoon goed, dus was wel ff grappig.
In deze SC worden jongens geboren en mannen gesmeed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een harde plek deze SC. In andere SC's maken ze nooit ruzie. Behalve VBL maar dan vraag je er ook om.
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moedersowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gedragen ons keurig in 2017quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Was wel leuk om te zien dat de crew een keer met een andere SC in de clinch lag.
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Was wel leuk om te zien dat de crew een keer met een andere SC in de clinch lag.
Voor mezelf hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha cache komt voor jou op en jij blaast haar neer
genoot echt met volle teugen toen danny daar was zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
now u knowquote:
Sinds Fylax er niet meer is gaat het goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gedragen ons keurig in 2017
vast kinderachtig in vblquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wow weer een paar notes erbij. waarom
HOU OP IK VIND HET NIET LEUK MEERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
genoot echt met volle teugen toen danny daar was zeg.
net zo erg als dat jij met volle teugen van hoink z'n pener in je anus geniet
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.
Was wel mooi om te zien hoe een heel subforum achter 1 ontslagen mod ging staan. Al was het ook omdat sommige mensen gewoon van rellen houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zag
heb daar toen ook nog account gemaakt
Ja true, wel mooi die saamhorigheid daar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien hoe een heel subforum achter 1 ontslagen mod ging staan. Al was het ook omdat sommige mensen gewoon van rellen houden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
http://www.schwaebische.d(...)595477_toid,695.html
[ afbeelding ]
Awwww
Nou wat zal Niels blij zijn dat jij hem verdedigt zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd op als jij normaal doet tegen niels.
Dat boeit me nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat zal Niels blij zijn dat jij hem verdedigt zeg.
Waarom moet men normaal doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd op als jij normaal doet tegen niels.
Met KLB ook hoorrrquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.
Ben anti-kliekjesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat zal Niels blij zijn dat jij hem verdedigt zeg.
ook = vooralquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien hoe een heel subforum achter 1 ontslagen mod ging staan. Al was het ook omdat sommige mensen gewoon van rellen houden.
Wat een verschrikkelijk tyfusforum is dat WZV zeg. Alsof je 30 jaar terug de tijd in gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zag
heb daar toen ook nog account gemaakt
is goed. succes cache.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mezelf hoor
Maar ik ga even mijn panterhuispak aantrekken brb
uhuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar kun je nog wel eens gelijk in hebben ja.
214 nu hatseee
Ja klopt welquote:
Saamhorigheid die clubpride overstijgtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja true, wel mooi die saamhorigheid daar hoor
Heb ik ook eigenlijk positieve notes?quote:
Geen idee, ben er al jaren niet meer geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tyfusforum is dat WZV zeg. Alsof je 30 jaar terug de tijd in gaat.
denk het niet maar ik ga geen halfuur door je notes spittenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook eigenlijk positieve notes?
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
mods zijn altijd zo neerbuigend, waarom is dat?
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
Doe maar weer even normaal hè Tardis.
ben jij een mod?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.
nietesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Krijg ik een harde e-pener vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is iedereen altijd zo benieuwd hoeveel notes hij/zij heeft? Wat boeit het je wat een ander over je vindt dit in zijn vrije tijd een forum modereert? Ik snap dat nooit zo
Ach zoveel heb ik ook weer niet manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
denk het niet maar ik ga geen halfuur door je notes spitten
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg ik een harde e-pener van
Gaat het wat worden uit in Kerkrade?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.
Kun je gewoon zien ergensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is iedereen altijd zo benieuwd hoeveel notes hij/zij heeft? Wat boeit het je wat een ander over je vindt dit in zijn vrije tijd een forum modereert? Ik snap dat nooit zo
Dat zul je dan wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.
1-0quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaat het wat worden uit in Kerkrade?
Politieagent syndroomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ah joh.. zie het ff door de vingers...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.
Zo is het en niet anders.quote:
waarheid mag ook eens gezegd worden hoor niels.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel verdiend hebben.
Jij doet ook niet normaal tegen hem wanneer hij normaal tegen je doet. Dan kan je dat verwachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
Doe maar weer even normaal hè Tardis.
Keihard hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel verdiend hebben.
Die sleepte ik ook nog binnen, de Cobra-awardquote:
Pas op dat je niet ondersneeuwt he HORRORWINTERRRRRquote:
heb jij veel machtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Politieagent syndroom
Dit is nog klein beetje 'macht' die ze ergens hebben
echt fantastisch iedereen is blij dat ze nu alles weten over je hamsterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een goede presentatie van 5 minuten geïmproviseerd voor de klas. Nu heb ik weekend verdiend.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fantastisch iedereen is blij dat ze nu alles weten over je hamster
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet ook niet normaal tegen hem wanneer hij normaal tegen je doet. Dan kan je dat verwachten.
en jij kan het weten!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aan
Kon die nog wel bij je overvolle prijzenkast?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die sleepte ik ook nog binnen, de Cobra-awardVoor het plaatsen van de beste gifjes.
Het was een turbulent jaartje kan ik je wel melden
vraag treinmeisjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Kga nu in mn eentje kapsalon eten in de bijlmer tering wat sneu
Ben op school mattie wilde ni mee
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
bruggen worden gebouwd hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aan
Wat verschrikkelijk deprimerend dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Er staat toch een twee bolle jan. Hoe schrijf je twee in het Engels!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
is het eigenlijk two nutz of too nutz?
Mag je helemaal zelf weten. Dat is het mooie er aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
is het eigenlijk two nutz of too nutz?
jijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is in de bijlmer en komt lunchen
Misschien sg, maar dan wel in een garagebox.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is in de bijlmer en komt lunchen
Doner company station bijlmer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
je snapt dat dit voor bepaalde mensen met bepaalde geestelijke belevingen erg heftig is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag je helemaal zelf weten. Dat is het mooie er aan
Jazeker. winwin.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
je snapt dat dit voor bepaalde mensen met bepaalde geestelijke belevingen erg heftig is?
neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doner company station bijlmer?
Jij zit op HES toch?
is ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Politieagent syndroom
Dit is nog klein beetje 'macht' die ze ergens hebben
krijg je niet meer door al dat fappen dimaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Straks ook ff snoep kopen voor die dopamine rush
Dit heeft Chai met piemels van al die mannen waar ze vreemd mee gaat.quote:
Sinds madeliefff is het wel erger geworden ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook
Zo kan ik me een beetje afreageren na weer een hele dag vol vernederingen te hebben doorstaan
Is belangrijk voor mijn geestelijke gesteldheid
weet je als jij echte man ben geef jij nu je adres je zit altijd tough guy te spelen jongen ik heb vrienden die jou klappen zelf durf ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit heeft Chai met piemels van al die mannen waar ze vreemd mee gaat.
Van wie krijg je die vernederingen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook
Zo kan ik me een beetje afreageren na weer een hele dag vol vernederingen te hebben doorstaan
Is belangrijk voor mijn geestelijke gesteldheid
Ff Braddie zijn adres vragen aan Crip brbquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
weet je als jij echte man ben geef jij nu je adres je zit altijd tough guy te spelen jongen ik heb vrienden die jou klappen zelf durf ik niet
zie dm ik weet hem uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ff Braddie zijn adres vragen aan Crip brb
Die heb ik zelf ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben jij die ene kerel die los ging tijdens het streamen?quote:
nee ik doe niet meer elke dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
krijg je niet meer door al dat fappen dima
Van iedereen wel. Van het kassameisje tot de pinautomaat en van mijn vierjarige nichtje tot mijn tachtigjarige oma. The struggle is realquote:
Bedankt kan het vast een keer goed gebruiken.quote:
Doe niet zo hypocripquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
jezusteringquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik doe niet meer elke dag
Om de 3-4 dagen max
Dikke witte saus dan ook
En dan niet meer uren edgen maar de orgasme me gwn laten overkomen
Voelt ook wel fijn en bespaard me veel tijd
petjesmeneer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben jij die ene kerel die los ging tijdens het streamen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Om de 3-4 dagen max
Dikke witte saus dan ook
Zullen we sneeuwengeltjes makenquote:
Goed verhaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Om de 3-4 dagen max
Dikke witte saus dan ook
En van die MOE-lander thuis?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van iedereen wel. Van het kassameisje tot de pinautomaat en van mijn vierjarige nichtje tot mijn tachtigjarige oma. The struggle is real
jij bent altijd zo lekker grafisch in je uitlegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Om de 3-4 dagen max
Dikke witte saus dan ook
Mag ik de definitie van hypocripquote:
oke ik komquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we sneeuwengeltjes maken
IEMAND ROEP DIMA ZIJN BEGELEIDER, HET HEK IS WEER VAN DE DAM.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Om de 3-4 dagen max
Dikke witte saus dan ook
Denk het, ken het alleen van de gebundelde Bradgeverhalenquote:
samequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk het, ken het alleen van de gebundelde Bradgeverhalen
Net geleerd. Branche collega 2nutz kan dit uitleggenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik de definitie van hypocrip
nee ik doe niet meer elke dagquote:
Wat kan dat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:01 schreef Catkiller het volgende:
Dima is wel zo iemand die zichzelf in zijn bek spuit volgens mij.
Ik hoop het ook lieve vriend. Dat het je maar mag smaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb besteld en betaald
Ben in hoekje gaan zitten waar ze me niet zien
Hoop dat ze me kunnen vinden
Komt door bloembollen pellenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zij heeft behoorlijk wat kracht in haar duim
Heb nog niks gelezen over de techniek maar wel jaloers op dikke sauce.quote:
Wat is hypocripquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog niks gelezen over de techniek maar wel jaloers op dikke sauce.
Daaang.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
kan op 2 manieren want hypo is ook nijlpaard lololol
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.
dat is een teken van onvruchtbaarheid. Volgende keer even goed checken of je echt niets proeft en anders naar de huisartsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn sperma is smaak en geurloos dus
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is een teken van onvruchtbaarheid. Volgende keer even goed checken of je echt niets proeft en anders naar de huisarts
Hahaquote:
Denk dat het maar goed is als hij onvruchtbaar zou zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is een teken van onvruchtbaarheid. Volgende keer even goed checken of je echt niets proeft en anders naar de huisarts
Als je gewone hypocrisie overstijgt, en het zoals Crip hanteert.quote:
Chloro wij zijn 2 zielen 1 gedachte.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat het maar goed is als hij onvruchtbaar zou zijn
dit dus iddquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je gewone hypocrisie overstijgt, en het zoals Crip hanteert.
pas op voor die mongolen op dok b. die steken altijd zomaar overquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, moet ik gewoon ook nog dingen doen. vrachtje europallets, mooie dingen trouwens goeie kwaliteit, van locatie a6 naar c8 brengen. pittig klusje, maar dat lukt me wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, moet ik gewoon ook nog dingen doen. vrachtje europallets, mooie dingen trouwens goeie kwaliteit, van locatie a6 naar c8 brengen. pittig klusje, maar dat lukt me wel
Goh. Had totaal niet verwacht dat jij zo'n baantje zou hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
zou best kunnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We moeten op een gouden sofa liggen terwijl er sexy vrouwen met grote bananenbladeren een verfrissend briesje wapperen en we gevoerd worden met druivenquote:
vergeleken met jou bestaan er helemaal geen sexy vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We moeten op een gouden sofa liggen terwijl er sexy vrouwen met grote bananenbladeren een verfrissend briesje wapperen en we gevoerd worden met druiven
En dan stop ik die druiven 1 voor 1 met een beetje speeksel er op in je bibs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We moeten op een gouden sofa liggen terwijl er sexy vrouwen met grote bananenbladeren een verfrissend briesje wapperen en we gevoerd worden met druiven
Goede definitie, nu al woord van het jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je gewone hypocrisie overstijgt, en het zoals Crip hanteert.
kijk uit he, ik rijd je van je sokken, miep miepppppquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goh. Had totaal niet verwacht dat jij zo'n baantje zou hebben.
Oke Nielsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet zeggen dat 2nutz wel creatief en geestig post laatste tijdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede definitie, nu al woord van het jaar
Krijg echt kramp in mijn zak van deze shit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou best kunnen
Volges mij heb ik de zaadleiders van mn linkerbal kapotgetrokken
Onderbroek zat niet lekker en trok die telkes naar beneden tijdens het slapen
Een keer pakte ik mn bal vasr em trok naar beneden en toen onzettend veel pijn en voelde ook wat scheuren maja
Wss zeker al 50% minde vruchtbaar nu maja boeie
Dat dacht ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede definitie, nu al woord van het jaar
Sof is fucking sexyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
vergeleken met jou bestaan er helemaal geen sexy vrouwen
Zijn er geen regels daarvoor aangezien je aan de zware medicatie zit?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk uit he, ik rijd je van je sokken, miep mieppppp
Zo ben ik altijd al geweest alleen denk dat jouw interpretatie nu gewoon anders is omdat je niet meer in de greep van stimo zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 2nutz wel creatief en geestig post laatste tijd
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC Woord van het Jaar
Genomineerden
hypocrip
Mmm lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
En dan stop ik die druiven 1 voor 1 met een beetje speeksel er op in je bibs.
2nitz is leukquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 2nutz wel creatief en geestig post laatste tijd
Voeg toequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Genomineerden
hypocrip
Ik vind dit dat een jaarlijks terugkerend event moet wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Genomineerden
hypocrip
mijn stem heb jequote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Genomineerden
hypocrip
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou best kunnen
Volges mij heb ik de zaadleiders van mn linkerbal kapotgetrokken
Onderbroek zat niet lekker en trok die telkes naar beneden tijdens het slapen
Een keer pakte ik mn bal vasr em trok naar beneden en toen onzettend veel pijn en voelde ook wat scheuren maja
Wss zeker al 50% minde vruchtbaar nu maja boeie
ontheffing, want medischquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn er geen regels daarvoor aangezien je aan de zware medicatie zit?
echt leukquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voeg toe
Stimogreep (soort houtgreep maar dan horizontaal)
Haha er stond houtgreepquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voeg toe
Stimogreep (soort houdgreep maar dan horizontaal)
jij niet dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lees ik nou goed dat Dima zijn eigen cum heeft geproefd?
Ze leert snel dus geef niet opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
oh ja damn maar ze wist niet wat het woord kink betekende dus sws tamme bedoeling srry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |