Touche.quote:
Voor anderen net zo lang geleden hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:59 schreef xcachet het volgende:
Haha, 9 jaar geleden. Dat is voor mij wel echt mega lang geleden.
Zeker weten, was echt nicequote:
Toen had jij nog geen tieten lolquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:59 schreef xcachet het volgende:
Nu ook niet hoor.quote:
Chai en ik gaan ook al bijna 8 jaar nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:59 schreef xcachet het volgende:
ohohohohohoh.gifquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu ook niet hoor.
Nee dat was gemeen hoor xcachet, ik neem het terug, wilde gewoon makkelijk inkoppen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu ook niet hoor.
Nee dat was gemeen hoor xcachet, ik neem het terug, wilde gewoon makkelijk inkoppen.
je eerste liefde gaat altijd uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik gaan ook al bijna 8 jaar nu.![]()
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:00 schreef Che_ het volgende:
Had wel gedacht dat noel het mannetje was.
In de jaren '90 was dat nog zo bij nederlanders
kut manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je eerste liefde gaat altijd uit.
sorry mozy
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaal
bro's before ho's toch ja nee okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:13 schreef Mozy het volgende:
kan niet man, ga naar chai en daarna door naar een soort feestje.
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:14 schreef Mozy het volgende:
sorry man die asser kan ik mijzelf niet denyen. heb haar al sinds zondagochtend niet meer gezien he
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ga ik wel met Chai naar PSV. Ho's before bro's
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozy
hoe wil je cucken met 4 mensen? weet je wel wat cucken is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ga gewoon lekker met zijn 4en blowen en dan voetbal en dan lekker cucken
STAND OUR GROUND AND FIGHTquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]we moeten als een front staan tegenover onze vriendinnen.
Gewoon beetje rouleren. Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe wil je cucken met 4 mensen? weet je wel wat cucken is?
Dan verkoop ik ze voordat jij dat doetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozy
te laatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan verkoop ik ze voordat jij dat doet
Chai en ik hebben jullie niet nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]we moeten als een front staan tegenover onze vriendinnen.
Bijvoorbeeld. En dan wissel je.. of je gebruikt voorbindpenii en cachet doet jou en chai kijkt.. mogelijkheden zijn oneindig zo wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat ik chai en cachet neuk en noel toekijkt?
Nu we toch bezig zijn kan jij ook wel mee doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dan wissel je.. of je gebruikt voorbindpenii en cachet doet jou en chai kijkt.. mogelijkheden zijn oneindig zo wat.
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat ik chai en cachet neuk en noel toekijkt?
Sorry, ik ben exclusief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn kan jij ook wel mee doen.
holy shit doe ff normaal jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jou
hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke kapitaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaal
Oh dat.. .ja dat kan wel..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je drinken, eten en wiet kan verzorgen
Zwart kapitaal is ook kapitaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke kapitaal?
Xcachet is zo tokkie als het maar zijn kan.
Je hebt ook tokkies met veel geld hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke kapitaal?
Gvd jammer ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja die noemt men kampersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt ook tokkies met veel geld hoor.
Bitch plsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke kapitaal?
Oja is ook zo.quote:
Ben het hier wel mee eens.quote:
Waarom mensen zo serieus haten op het internet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat nu pas doorhebt dat je tokkie bent..
TARDIS. jij hebt toch ook een PS4?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Doe nou eens niet zo gemeen tegen elkaar
Hey TARDIS.. Che_ pest mij. Jij bent toch ook tegen cyberpesten. Doe ietsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Doe nou eens niet zo gemeen tegen elkaar
Hoezo is dit haten? Is iedereen opeens van glas?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom mensen zo serieus haten op het internet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ze zoeken nog beta testers
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
Pik je dit Dima?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
Niels omdat het hoerenlopende vrouwenhater is zonder respect voor anderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo is dit haten? Is iedereen opeens van glas?
Waarom mag er dan wel selectief 'gehaat' worden bij braddie, niels etc?
zin om met m'n penis tussen je cup a te rammenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, dat compenseer ik weer met mijn cup A
Braddie wenst ouders van users dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels omdat het hoerenlopende vrouwenhater is zonder respect voor anderen.
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier 100% mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je niets kan hebben moet je zelf ook niks zeggen.
Wie kan er niets hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en zo heeft iedereen wel wat.
Als je niets kan hebben moet je zelf ook niks zeggen.
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.quote:
sommige mensen zijn niet geschikt voor de hardheid van deze scquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.
Nee, van vlees, botten en bloed.
Er staat nergens dat dat mag. Dus rot op met je aanname.
Ik hoop dat ik je antwoorden zo goed bevraagd heb.
watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent in de war met sg en madelieff.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.
Nou nouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zin om met m'n penis tussen je cup a te rammen
Kunnen we ze pesten tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.
De balans is ook duidelijk tussen al deze vergrijpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met sg en madelieff.
Hou op zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.
Nee, van vlees, botten en bloed.
Er staat nergens dat dat mag. Dus rot op met je aanname.
Iedereen die altijd roept normaal doen terwijl ze op andere momenten zelf wel bezig zijn. Beetje zoals cripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |