ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:14 schreef Mozy het volgende:
sorry man die asser kan ik mijzelf niet denyen. heb haar al sinds zondagochtend niet meer gezien he
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef xcachet het volgende:
Ga ik wel met Chai naar PSV. Ho's before bro's
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozy
hoe wil je cucken met 4 mensen? weet je wel wat cucken is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ga gewoon lekker met zijn 4en blowen en dan voetbal en dan lekker cucken
STAND OUR GROUND AND FIGHTquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]we moeten als een front staan tegenover onze vriendinnen.
Gewoon beetje rouleren. Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe wil je cucken met 4 mensen? weet je wel wat cucken is?
Dan verkoop ik ze voordat jij dat doetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes, verkoop ik ze snel ga ik van dat geld mad blowen met mozy
te laatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan verkoop ik ze voordat jij dat doet
Chai en ik hebben jullie niet nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]we moeten als een front staan tegenover onze vriendinnen.
Bijvoorbeeld. En dan wissel je.. of je gebruikt voorbindpenii en cachet doet jou en chai kijkt.. mogelijkheden zijn oneindig zo wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat ik chai en cachet neuk en noel toekijkt?
Nu we toch bezig zijn kan jij ook wel mee doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. En dan wissel je.. of je gebruikt voorbindpenii en cachet doet jou en chai kijkt.. mogelijkheden zijn oneindig zo wat.
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat ik chai en cachet neuk en noel toekijkt?
Sorry, ik ben exclusief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn kan jij ook wel mee doen.
holy shit doe ff normaal jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jou
hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan is het verkrachting want wil geen seks met jou
Welke kapitaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moet toch wat wil ik aanspraak maken op dat familiekapitaal
Oh dat.. .ja dat kan wel..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat je drinken, eten en wiet kan verzorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |