quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ze zoeken nog beta testers
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
Pik je dit Dima?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
haha snapje
PS4 bèta-testers gezocht
Niels omdat het hoerenlopende vrouwenhater is zonder respect voor anderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo is dit haten? Is iedereen opeens van glas?
Waarom mag er dan wel selectief 'gehaat' worden bij braddie, niels etc?
zin om met m'n penis tussen je cup a te rammenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, dat compenseer ik weer met mijn cup A
Braddie wenst ouders van users dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels omdat het hoerenlopende vrouwenhater is zonder respect voor anderen.
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier 100% mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je niets kan hebben moet je zelf ook niks zeggen.
Wie kan er niets hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en zo heeft iedereen wel wat.
Als je niets kan hebben moet je zelf ook niks zeggen.
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.quote:
sommige mensen zijn niet geschikt voor de hardheid van deze scquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.
Nee, van vlees, botten en bloed.
Er staat nergens dat dat mag. Dus rot op met je aanname.
Ik hoop dat ik je antwoorden zo goed bevraagd heb.
watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent in de war met sg en madelieff.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.
Nou nouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zin om met m'n penis tussen je cup a te rammen
Kunnen we ze pesten tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
En noel wil ogen eruit prikken van mensen en xcachet is een tokkie die ook nog eens islamofoob is.
De balans is ook duidelijk tussen al deze vergrijpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met sg en madelieff.
Hou op zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je valt mij zo aan op dingen uit mijn privé leven terwijl je er niks van weet. Dat noem ik haten.
Nee, van vlees, botten en bloed.
Er staat nergens dat dat mag. Dus rot op met je aanname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |