Misschien sg, maar dan wel in een garagebox.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is in de bijlmer en komt lunchen
Doner company station bijlmer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Kga nu in mn eentje kapsalon eten in de bijlmer tering wat sneu
Ben op school mattie wilde ni mee
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
je snapt dat dit voor bepaalde mensen met bepaalde geestelijke belevingen erg heftig is?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag je helemaal zelf weten. Dat is het mooie er aan
Jazeker. winwin.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
je snapt dat dit voor bepaalde mensen met bepaalde geestelijke belevingen erg heftig is?
neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doner company station bijlmer?
Jij zit op HES toch?
is ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Politieagent syndroom
Dit is nog klein beetje 'macht' die ze ergens hebben
krijg je niet meer door al dat fappen dimaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Straks ook ff snoep kopen voor die dopamine rush
Dit heeft Chai met piemels van al die mannen waar ze vreemd mee gaat.quote:
Sinds madeliefff is het wel erger geworden ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook
Zo kan ik me een beetje afreageren na weer een hele dag vol vernederingen te hebben doorstaan
Is belangrijk voor mijn geestelijke gesteldheid
weet je als jij echte man ben geef jij nu je adres je zit altijd tough guy te spelen jongen ik heb vrienden die jou klappen zelf durf ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit heeft Chai met piemels van al die mannen waar ze vreemd mee gaat.
Van wie krijg je die vernederingen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook
Zo kan ik me een beetje afreageren na weer een hele dag vol vernederingen te hebben doorstaan
Is belangrijk voor mijn geestelijke gesteldheid
Ff Braddie zijn adres vragen aan Crip brbquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
weet je als jij echte man ben geef jij nu je adres je zit altijd tough guy te spelen jongen ik heb vrienden die jou klappen zelf durf ik niet
zie dm ik weet hem uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ff Braddie zijn adres vragen aan Crip brb
Die heb ik zelf ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ff Braddie zijn adres vragen aan Crip brb
Oh ben jij die ene kerel die los ging tijdens het streamen?quote:
nee ik doe niet meer elke dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
krijg je niet meer door al dat fappen dima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |