Nee, ik volg dat niet.quote:
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen die altijd roept normaal doen terwijl ze op andere momenten zelf wel bezig zijn. Beetje zoals crip
Hahaha cache komt voor jou op en jij blaast haar neerquote:
Oh, die zei een keer tegen een journalist "die antwoord ga ik niet bevragen". Zijn Nederlands is gewoon goed, dus was wel ff grappig.quote:
je moederquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een harde plek deze SC. In andere SC's maken ze nooit ruzie. Behalve VBL maar dan vraag je er ook om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Komt omdat hij een debiel is denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, die zei een keer tegen een journalist "die antwoord ga ik niet bevragen". Zijn Nederlands is gewoon goed, dus was wel ff grappig.
In deze SC worden jongens geboren en mannen gesmeed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een harde plek deze SC. In andere SC's maken ze nooit ruzie. Behalve VBL maar dan vraag je er ook om.
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moedersowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gedragen ons keurig in 2017quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Was wel leuk om te zien dat de crew een keer met een andere SC in de clinch lag.
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Was wel leuk om te zien dat de crew een keer met een andere SC in de clinch lag.
Voor mezelf hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha cache komt voor jou op en jij blaast haar neer
genoot echt met volle teugen toen danny daar was zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
now u knowquote:
Sinds Fylax er niet meer is gaat het goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gedragen ons keurig in 2017
vast kinderachtig in vblquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wow weer een paar notes erbij. waarom
HOU OP IK VIND HET NIET LEUK MEERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
genoot echt met volle teugen toen danny daar was zeg.
net zo erg als dat jij met volle teugen van hoink z'n pener in je anus geniet
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.
Was wel mooi om te zien hoe een heel subforum achter 1 ontslagen mod ging staan. Al was het ook omdat sommige mensen gewoon van rellen houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zag
heb daar toen ook nog account gemaakt
Ja true, wel mooi die saamhorigheid daar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien hoe een heel subforum achter 1 ontslagen mod ging staan. Al was het ook omdat sommige mensen gewoon van rellen houden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
http://www.schwaebische.d(...)595477_toid,695.html
[ afbeelding ]
Awwww
Nou wat zal Niels blij zijn dat jij hem verdedigt zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd op als jij normaal doet tegen niels.
Dat boeit me nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat zal Niels blij zijn dat jij hem verdedigt zeg.
Waarom moet men normaal doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd op als jij normaal doet tegen niels.
Met KLB ook hoorrrquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.
Ben anti-kliekjesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou wat zal Niels blij zijn dat jij hem verdedigt zeg.
ook = vooralquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was wel mooi om te zien hoe een heel subforum achter 1 ontslagen mod ging staan. Al was het ook omdat sommige mensen gewoon van rellen houden.
Wat een verschrikkelijk tyfusforum is dat WZV zeg. Alsof je 30 jaar terug de tijd in gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zag
heb daar toen ook nog account gemaakt
is goed. succes cache.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mezelf hoor
Maar ik ga even mijn panterhuispak aantrekken brb
uhuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar kun je nog wel eens gelijk in hebben ja.
214 nu hatseee
Ja klopt welquote:
Saamhorigheid die clubpride overstijgtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja true, wel mooi die saamhorigheid daar hoor
Heb ik ook eigenlijk positieve notes?quote:
Geen idee, ben er al jaren niet meer geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk tyfusforum is dat WZV zeg. Alsof je 30 jaar terug de tijd in gaat.
denk het niet maar ik ga geen halfuur door je notes spittenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook eigenlijk positieve notes?
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
mods zijn altijd zo neerbuigend, waarom is dat?
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
Doe maar weer even normaal hè Tardis.
ben jij een mod?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.
nietesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Krijg ik een harde e-pener vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is iedereen altijd zo benieuwd hoeveel notes hij/zij heeft? Wat boeit het je wat een ander over je vindt dit in zijn vrije tijd een forum modereert? Ik snap dat nooit zo
Ach zoveel heb ik ook weer niet manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
denk het niet maar ik ga geen halfuur door je notes spitten
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg ik een harde e-pener van
Gaat het wat worden uit in Kerkrade?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.
Kun je gewoon zien ergensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is iedereen altijd zo benieuwd hoeveel notes hij/zij heeft? Wat boeit het je wat een ander over je vindt dit in zijn vrije tijd een forum modereert? Ik snap dat nooit zo
Dat zul je dan wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.
1-0quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaat het wat worden uit in Kerkrade?
Politieagent syndroomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ah joh.. zie het ff door de vingers...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.
Zo is het en niet anders.quote:
waarheid mag ook eens gezegd worden hoor niels.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel verdiend hebben.
Jij doet ook niet normaal tegen hem wanneer hij normaal tegen je doet. Dan kan je dat verwachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
Doe maar weer even normaal hè Tardis.
Keihard hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel verdiend hebben.
Die sleepte ik ook nog binnen, de Cobra-awardquote:
Pas op dat je niet ondersneeuwt he HORRORWINTERRRRRquote:
heb jij veel machtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Politieagent syndroom
Dit is nog klein beetje 'macht' die ze ergens hebben
echt fantastisch iedereen is blij dat ze nu alles weten over je hamsterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een goede presentatie van 5 minuten geïmproviseerd voor de klas. Nu heb ik weekend verdiend.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fantastisch iedereen is blij dat ze nu alles weten over je hamster
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet ook niet normaal tegen hem wanneer hij normaal tegen je doet. Dan kan je dat verwachten.
en jij kan het weten!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aan
Kon die nog wel bij je overvolle prijzenkast?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die sleepte ik ook nog binnen, de Cobra-awardVoor het plaatsen van de beste gifjes.
Het was een turbulent jaartje kan ik je wel melden
vraag treinmeisjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Kga nu in mn eentje kapsalon eten in de bijlmer tering wat sneu
Ben op school mattie wilde ni mee
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
bruggen worden gebouwd hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aan
Wat verschrikkelijk deprimerend dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Er staat toch een twee bolle jan. Hoe schrijf je twee in het Engels!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
is het eigenlijk two nutz of too nutz?
Mag je helemaal zelf weten. Dat is het mooie er aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
is het eigenlijk two nutz of too nutz?
jijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is in de bijlmer en komt lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |