denk het niet maar ik ga geen halfuur door je notes spittenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook eigenlijk positieve notes?
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
mods zijn altijd zo neerbuigend, waarom is dat?
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
Doe maar weer even normaal hè Tardis.
ben jij een mod?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.
nietesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Krijg ik een harde e-pener vanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is iedereen altijd zo benieuwd hoeveel notes hij/zij heeft? Wat boeit het je wat een ander over je vindt dit in zijn vrije tijd een forum modereert? Ik snap dat nooit zo
Ach zoveel heb ik ook weer niet manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
denk het niet maar ik ga geen halfuur door je notes spitten
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg ik een harde e-pener van
Gaat het wat worden uit in Kerkrade?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze geregeld moeten buigen voor de Grote Leider.
Kun je gewoon zien ergensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is iedereen altijd zo benieuwd hoeveel notes hij/zij heeft? Wat boeit het je wat een ander over je vindt dit in zijn vrije tijd een forum modereert? Ik snap dat nooit zo
Dat zul je dan wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.
1-0quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gaat het wat worden uit in Kerkrade?
Politieagent syndroomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ah joh.. zie het ff door de vingers...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben boos op jou om hoe jij mij behandeld hebt van de week.
Zo is het en niet anders.quote:
waarheid mag ook eens gezegd worden hoor niels.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel verdiend hebben.
Jij doet ook niet normaal tegen hem wanneer hij normaal tegen je doet. Dan kan je dat verwachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:44 schreef Kurovski het volgende:
Doe maar weer even normaal hè Tardis.
Keihard hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zul je dan wel verdiend hebben.
Die sleepte ik ook nog binnen, de Cobra-awardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |