Pas op dat je niet ondersneeuwt he HORRORWINTERRRRRquote:
heb jij veel machtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Politieagent syndroom
Dit is nog klein beetje 'macht' die ze ergens hebben
echt fantastisch iedereen is blij dat ze nu alles weten over je hamsterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een goede presentatie van 5 minuten geïmproviseerd voor de klas. Nu heb ik weekend verdiend.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fantastisch iedereen is blij dat ze nu alles weten over je hamster
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet ook niet normaal tegen hem wanneer hij normaal tegen je doet. Dan kan je dat verwachten.
en jij kan het weten!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aan
Kon die nog wel bij je overvolle prijzenkast?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die sleepte ik ook nog binnen, de Cobra-awardVoor het plaatsen van de beste gifjes.
Het was een turbulent jaartje kan ik je wel melden
vraag treinmeisjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Kga nu in mn eentje kapsalon eten in de bijlmer tering wat sneu
Ben op school mattie wilde ni mee
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
bruggen worden gebouwd hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat ik dit durf in mn eentje is al prestatie maja ii ben nog onderweg naar daar dus miss keer ik srraks wel om9
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou godverdomme nou eens op man. die niels obsessie neemt een beetje wickedmen vormen aan
Wat verschrikkelijk deprimerend dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Er staat toch een twee bolle jan. Hoe schrijf je twee in het Engels!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
is het eigenlijk two nutz of too nutz?
Mag je helemaal zelf weten. Dat is het mooie er aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
is het eigenlijk two nutz of too nutz?
jijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is in de bijlmer en komt lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |