Nee, ik volg dat niet.quote:
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iedereen die altijd roept normaal doen terwijl ze op andere momenten zelf wel bezig zijn. Beetje zoals crip
Hahaha cache komt voor jou op en jij blaast haar neerquote:
Oh, die zei een keer tegen een journalist "die antwoord ga ik niet bevragen". Zijn Nederlands is gewoon goed, dus was wel ff grappig.quote:
je moederquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een harde plek deze SC. In andere SC's maken ze nooit ruzie. Behalve VBL maar dan vraag je er ook om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Komt omdat hij een debiel is denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, die zei een keer tegen een journalist "die antwoord ga ik niet bevragen". Zijn Nederlands is gewoon goed, dus was wel ff grappig.
In deze SC worden jongens geboren en mannen gesmeed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Wel een harde plek deze SC. In andere SC's maken ze nooit ruzie. Behalve VBL maar dan vraag je er ook om.
Die kende ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moedersowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gedragen ons keurig in 2017quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Was wel leuk om te zien dat de crew een keer met een andere SC in de clinch lag.
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
Was wel leuk om te zien dat de crew een keer met een andere SC in de clinch lag.
Voor mezelf hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha cache komt voor jou op en jij blaast haar neer
genoot echt met volle teugen toen danny daar was zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
now u knowquote:
Sinds Fylax er niet meer is gaat het goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gedragen ons keurig in 2017
vast kinderachtig in vblquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wow weer een paar notes erbij. waarom
HOU OP IK VIND HET NIET LEUK MEERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
genoot echt met volle teugen toen danny daar was zeg.
net zo erg als dat jij met volle teugen van hoink z'n pener in je anus geniet
toen vbl gesloten werd en wijzijnvoetbal het licht zagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezeik met VBL gaat al jaren terug hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |