Komt door bloembollen pellenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zij heeft behoorlijk wat kracht in haar duim
Heb nog niks gelezen over de techniek maar wel jaloers op dikke sauce.quote:
Wat is hypocripquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog niks gelezen over de techniek maar wel jaloers op dikke sauce.
Daaang.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
kan op 2 manieren want hypo is ook nijlpaard lololol
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha echt, hypocrip is inmiddels een begrip.
dat is een teken van onvruchtbaarheid. Volgende keer even goed checken of je echt niets proeft en anders naar de huisartsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn sperma is smaak en geurloos dus
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is een teken van onvruchtbaarheid. Volgende keer even goed checken of je echt niets proeft en anders naar de huisarts
Hahaquote:
Denk dat het maar goed is als hij onvruchtbaar zou zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is een teken van onvruchtbaarheid. Volgende keer even goed checken of je echt niets proeft en anders naar de huisarts
Als je gewone hypocrisie overstijgt, en het zoals Crip hanteert.quote:
Chloro wij zijn 2 zielen 1 gedachte.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat het maar goed is als hij onvruchtbaar zou zijn
dit dus iddquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je gewone hypocrisie overstijgt, en het zoals Crip hanteert.
pas op voor die mongolen op dok b. die steken altijd zomaar overquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, moet ik gewoon ook nog dingen doen. vrachtje europallets, mooie dingen trouwens goeie kwaliteit, van locatie a6 naar c8 brengen. pittig klusje, maar dat lukt me wel
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, moet ik gewoon ook nog dingen doen. vrachtje europallets, mooie dingen trouwens goeie kwaliteit, van locatie a6 naar c8 brengen. pittig klusje, maar dat lukt me wel
Goh. Had totaal niet verwacht dat jij zo'n baantje zou hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
zou best kunnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We moeten op een gouden sofa liggen terwijl er sexy vrouwen met grote bananenbladeren een verfrissend briesje wapperen en we gevoerd worden met druivenquote:
vergeleken met jou bestaan er helemaal geen sexy vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We moeten op een gouden sofa liggen terwijl er sexy vrouwen met grote bananenbladeren een verfrissend briesje wapperen en we gevoerd worden met druiven
En dan stop ik die druiven 1 voor 1 met een beetje speeksel er op in je bibs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We moeten op een gouden sofa liggen terwijl er sexy vrouwen met grote bananenbladeren een verfrissend briesje wapperen en we gevoerd worden met druiven
Goede definitie, nu al woord van het jaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je gewone hypocrisie overstijgt, en het zoals Crip hanteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |