ff srs hoe oud ben jequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om anderen mad te maken. Dat is alles. Niet meer niet minder. De meeste hier zijn een te makkelijk doelwit. Heerlijk punten scoren. Eerlijk is eerlijk.
Hey Anne_Frankquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
net vbl sc gelezen gvd wat mooi
ga jij naar de arena?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben nu paintbaas, vele KLB-painttopics op mijn naam.quote:
Is dit de backup SC?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:14 schreef Crip het volgende:
de echte backup sc kennen gelukkig maar een select groepje users en dn heb ik het nie over 450
O wtf, de muizenpaintbaas of is dat weer iemand anders?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben nu paintbaas, vele KLB-painttopics op mijn naam.
En ik doe portretten.
Ben ik nu aan het doen, heb nog niet gelachenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
nee das ensafquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef MCH het volgende:
[..]
O wtf, de muizenpaintbaas of is dat weer iemand anders?
quote:
Is ook niet om te lachen. Maar je moet weten wat er gaande is toch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het doen, heb nog niet gelachen
Ik lach liever eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is ook niet om te lachen. Maar je moet weten wat er gaande is toch.
De broer van Aafster was een held in paint in s.com.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:18 schreef MCH het volgende:
[..]
O wtf, de muizenpaintbaas of is dat weer iemand anders?
Ook een keer in Groningen, toen werden we van het terras getrapt omdat we te weinig drinken besteldenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
Ik heb remqo eens gemeet in de Apenheul toen ik 16 was, m'n halve leven geleden
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je hem nodig om ogen te prikken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Mozy het volgende:
noel snol die je bent reageer op mijn dm
wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je hem nodig om ogen te prikken?
en nu?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
Ik heb remqo eens gemeet in de Apenheul toen ik 16 was, m'n halve leven geleden
NEE CHAIquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.
auwchquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.
tyf op met je willekeurige quotesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat Noel bekend staat om para te worden en messen in ogen te willen prikken.quote:
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tyf op met je willekeurige quotes
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat Noel bekend staat om para te worden en messen in ogen te willen prikken.
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandtquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tyf op met je willekeurige quotes
Noel is een hele rustige jongen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat Noel bekend staat om para te worden en messen in ogen te willen prikken.
of er een x voor zettenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef xcachet het volgende:
Je kan toch LiamGaIIager doen met de dubbel 'l' als hoofdletter 'i'?
steek je in je oog stfuquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
IK heb liever Noel + Liam. Goeie ouwe tijd
Dit was de beste en mooiste reactiequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ook Li4mG4ll4g3r kunnen doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef xcachet het volgende:
Je kan toch LiamGaIIager doen met de dubbel 'l' als hoofdletter 'i'?
Jemineequote:
Wel blij dat ik ze nog een keer live heb gezienquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
IK heb liever Noel + Liam. Goeie ouwe tijd
Dat ziet er niet uit johquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had ook Li4mG4ll4g3r kunnen doen
Het is echt een dikke 14 jaar terug denk ik zo, ik weet waar MCH nog voor staatquote:
CACHET WAT HEEFT DIT TE BETEKENENquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Ik heb mijn vliegbrevet nog steeds niet hoor. No lorriesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
CACHET WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN
Neequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd help er zit een corpsbal bij mij op de hielen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar wie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef Chai het volgende:
Ik sluit de SC als jullie dat willen.
Graag een DM sturen als je dit graag wil.
Die hebben geen tijd voor spelletjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Corpsballen, het zijn er twee HELP DAN ZORK STUUR DIE ASIAN MAFIA EROP AF
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon de muis van mijn computer.
Mijn nick wordt nog veranderd in Ajacied422, maar als je daar je DM aan richt komt hij bij mij terecht.quote:
ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef Crip het volgende:
wie gaat stoppen met janken en youtube videos kijken met mij onder deken
heb chips
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk moest lachen en dat is echt een zwakzinnige idioot, haha.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Toto69 het volgende:
VBL / [VBL SC #5123]
4045 is weer caland?
Caland
is goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef Crip het volgende:
wie gaat stoppen met janken en youtube videos kijken met mij onder deken
heb chips
Dat duurde ook 40 uur en 45 minutenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Toto69 het volgende:
VBL / [VBL SC #5123]
4045 is weer caland?
Caland
Spuit 11quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:28 schreef Toto69 het volgende:
VBL / [VBL SC #5123]
4045 is weer caland?
Caland
40 minuten en 45 seconden was je grap meer geslaagd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat duurde ook 40 uur en 45 minuten
DAT MAG JE NIET ZEGGEN ZOSK VUILE SLEETOOGquote:
hahaha die is van Dumpertquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn gymleraar was ook altijd heel goed met de ringen. En als hij dan in zijn veel te korte sportbroekje een vogelnestje deed, kon je de eitjes in het nestje zien liggen.
Sorryquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET ZEGGEN ZOSK VUILE SLEETOOG
Lurk je gezellig mee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
40 minuten en 45 seconden was je grap meer geslaagd.
Perfetcioneer het grapje maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
40 minuten en 45 seconden was je grap meer geslaagd.
Oh.quote:Ach, de SC krijg je hier toch niet dicht. Als je hem al op slot doet, staan er weer figuren in de FB te jengelen ''MAAR IK BEDOELDE HET NIET ZO''.
Als KLB op slot gaat, gaan we gewoon naar VBLquote:
Er was ook maar 1 klacht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snap nog steeds die ophef niet.
Ik zie zelfs niet eens ophef. Alleen verhitting van bepaalde personen. Is hier dagelijkse kost, maar dat is dan geen crew.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snap nog steeds die ophef niet.
Succes, ik ga niet mee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als KLB op slot gaat, gaan we gewoon naar VBL
En het is al zo fucking koud.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie zelfs niet eens ophef. Alleen verhitting van bepaalde personen. Is hier dagelijkse kost, maar dat is dan geen crew.
KLB SC gaat nooit meer dicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als KLB op slot gaat, gaan we gewoon naar VBL
Ik ook niet, dan ga ik de badkamer maar eens schoonmakenquote:
Kom jongens we zorgen dat KLB op slot gaat.quote:
Is zo geregeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom jongens we zorgen dat KLB op slot gaat.
Deze SC doet niet aan dichtgaanquote:
Ik heb nu ook een paar met gaten er in, wel fijn als je dan een paar pakt waar geen gat in zit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
Heb zo vaak gaten in mijn sokken, echt vervelend.
heb je zijn nummer gefixt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
zag vandaag in gym dude echt die elliot roger vibe n looks wtf gwn
Haha dat lijkt me echt prachtig mooi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:36 schreef Chai het volgende:
VBL lijkt mij niet het forum om te laten modereren door een of andere snotneus die net uit de luiers is, maar oké.
Haha ja. Moest lachen bij dat schotquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he. lekker voor die payne
SPOILER GVDquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he. lekker voor die payne
wel andere alcohol?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Drink geen bier maar ik zal gezellig mee doen
Ik wil ze niet in de vuilnisbak gooien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een paar met gaten er in, wel fijn als je dan een paar pakt waar geen gat in zit.
Makkelijker om ze in de wasmand te gooien ipv in de vuilnisbak
nee man, alleen voor pijn, een hele enkele keer crea maar ik doe eigelijk alleen nog wierrie geen andere drugs (ook amper drank)quote:
ah okquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, alleen voor pijn, een hele enkele keer crea maar ik doe eigelijk alleen nog wierrie geen andere drugs (ook amper drank)
Welke smaak?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik trek even een bus pringles open
Pringlesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik trek even een bus pringles open
ja man de risicos zijn het me nu niet waard en de kater vaak wat zwaarder dan eerstquote:
het zijn geen eens chipsquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pringlesinferieure chips
ok als je morgen na werk denkt van ok, moet je me ff dm sturenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar kan wel, ja.
Is goed.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ok als je morgen na werk denkt van ok, moet je me ff dm sturen
oh ja idd, ik gooi t wel wegquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pringlesinferieure chips
Natte dromen ook niet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:44 schreef Remqo het volgende:
Nou het was een enerverend dagje op Fok!
Ik hoop nu niet over Aberella te dromen
ja snap ik, groot gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man de risicos zijn het me nu niet waard en de kater vaak wat zwaarder dan eerst
Laatste keer zegels was kapot heftig
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja idd, ik gooi t wel weg
slaapverlammingquote:
lul nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, groot gelijk
gebruik zelf naast wiet ook amfetamine dagelijks, maar verder zou ik wel zonder kunnen denk. acid heeft geen effect meer op mij helaas ;s
ok hoe kan dat danquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, groot gelijk
gebruik zelf naast wiet ook amfetamine dagelijks, maar verder zou ik wel zonder kunnen denk. acid heeft geen effect meer op mij helaas ;s
eat mequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:46 schreef Drug het volgende:
[..]
en ik heb een sweet tooth voor jou. wil je eten
zo naarquote:
hoequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je eenmaal weet hoe je er mee om moet gaan is het best leuk
Kan heftig zijn, zelfs met ervaringquote:
ja ik kan ook lucide dromen en sturen maar soms ook niet en dan blijft het crap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je eenmaal weet hoe je er mee om moet gaan is het best leuk
Lucide dromen tijdens je slaapverlamming?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan ook lucide dromen en sturen maar soms ook niet en dan blijft het crap.
focussen op bewegen van je hand of voetquote:
dat nare gevoel is er soms zelfs nog als je wakker wordtquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan heftig zijn, zelfs met ervaring
door het lucide te maken, want ergens ben je bij bewustzijn, maar ook makkelijker gezegd dan gedaan. soms kan een lucide droom of slaapverlamming erg intens zijn.quote:
https://www.google.nl/amp(...)t=ms-android-samsungquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Lucide dromen tijdens je slaapverlamming?
Ja dat, werd wel eens wakker en halve dag slecht gevoeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat nare gevoel is er soms zelfs nog als je wakker wordt
Is het zo sterk verwant dan? Heb weleens kleine stukjes lucide gedroomd, maar werd dan altijd wakker/kon alsnog niet sturen in de droom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
door het lucide te maken, want ergens ben je bij bewustzijn, maar ook makkelijker gezegd dan gedaan. soms kan een lucide droom of slaapverlamming erg intens zijn.
Lucide Dromen en slaapverlamming liggen ergens toch dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Lucide dromen tijdens je slaapverlamming?
mensen zijn me toch een partij faaldierenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat, werd wel eens wakker en halve dag slecht gevoeld.
maar heb echt maar zelden gehad dat ik enige mate van controle kreeg. Meestal toch van oh eng wakker wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
door het lucide te maken, want ergens ben je bij bewustzijn, maar ook makkelijker gezegd dan gedaan. soms kan een lucide droom of slaapverlamming erg intens zijn.
heb het zo vaak gedaan dat het lijkt of mijn mind die effecten camoufleert, zelf met relatief hoge dosis voelt het als zo'n net niet tripquote:
Het is mij ook maar een keertje gelukt, de rest moest ik in angst uitzitten, meestal met een forcefield met de zwaartekracht van Jupiterquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar heb echt maar zelden gehad dat ik enige mate van controle kreeg. Meestal toch van oh eng wakker worden
das laalquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
Waarom kan ik niet op topics uit 2006 reageren die niet op slot zijn. :s
wel bijzonder hoe je bewustzijn werkt in droomtoestandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is mij ook maar een keertje gelukt, de rest moest ik in angst uitzitten, meestal met een forcefield met de zwaartekracht van Jupiter
Kom we schrijven een boze brief naar Danny.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
Waarom kan ik niet op topics uit 2006 reageren die niet op slot zijn. :s
apart, foktop ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
heb het zo vaak gedaan dat het lijkt of mijn mind die effecten camoufleert, zelf met relatief hoge dosis voelt het als zo'n net niet trip
Een brief? Godverdomme man ik weet niet eens meer hoe je moet schrijven met een pen, doe normaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we schrijven een boze brief naar Danny.
Steeds denk ik dan m'n armen op te kunnen tillen met zulke zwaartekracht, maar als m'n ogen opzij rollen liggen m'n armen gewoon stijf op bed... en toch stug opnieuw proberenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel bijzonder hoe je bewustzijn werkt in droomtoestand
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een brief? Godverdomme man ik weet niet eens meer hoe je moet schrijven met een pen, doe normaal.
Jij schrijft waarschijnlijk ook tering lelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een brief? Godverdomme man ik weet niet eens meer hoe je moet schrijven met een pen, doe normaal.
Dat sowieso niet, had altijd een vrouwen handschrift.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij schrijft waarschijnlijk ook tering lelijk.
ja is gewoon een psychologisch ding. mijn theorie is dat omdat ik het zo goed ken, mijn hersenen gaan proberen om de veranderingen in perceptie te corrigeren ofzo.quote:
vergeet niet dat ie in het verleden al die gekke tekens moest neerpennen, dat vergt toch wel watquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij schrijft waarschijnlijk ook tering lelijk.
ltrquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ben weg, iedereen zoete lucide dromen toegewenst
tlustenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ben weg, iedereen zoete lucide dromen toegewenst
hahaah TERINGHOMOquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, had altijd een vrouwen handschrift.
HOU OP IK VIND HET NIET LEUKquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja die hebben we eerder gehoord
en nu hebben ze allebei aids
Dat vergt dat je kan rukken met links? Zo kan je efficient aan de slag.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vergeet niet dat ie in het verleden al die gekke tekens moest neerpennen, dat vergt toch wel wat
ik zou het niet weten mijn beste drugquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja is gewoon een psychologisch ding. mijn theorie is dat omdat ik het zo goed ken, mijn hersenen gaan proberen om de veranderingen in perceptie te corrigeren ofzo.
nee ook niet echt in verdiept, maar merkte het ook met truffels. pakte 45 gram, voelde als halve portiequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het niet weten mijn beste drug
Online niks er over kunnen vinden?
ja en het loslaten dat het moet en niet luktequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:05 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ook niet echt in verdiept, maar merkte het ook met truffels. pakte 45 gram, voelde als halve portie![]()
binnenkort weer dmt, denk dat dat wel krachtig genoeg is om mijn mind te onderwerpen
hoe bedoel je die?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het loslaten dat het moet en niet lukte
Wat een kut verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef Neverknown het volgende:
ik wilde zo last minute een tv kopen zit ik te twijfelen tussen 2 samsungs. Maar omdat stress had heb ik last minute toch mr ff snel voor 23:00 uur de LG gekocht want daar was het geen kwestie van tussen 2 kiezenimpulsieve aankoop.
Maar is 124 cm te groot voor een slaapkamer??
Andere kant heb ik wel dan meteen een tv voor als ik op mezelf ga wonen. En dan is slaapkamerformaat vaak kut.
begin nu al te twijfelen
Geen samsung of lgquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef Neverknown het volgende:
ik wilde zo last minute een tv kopen zit ik te twijfelen tussen 2 samsungs. Maar omdat stress had heb ik last minute toch mr ff snel voor 23:00 uur de LG gekocht want daar was het geen kwestie van tussen 2 kiezenimpulsieve aankoop.
Andere kant heb ik wel dan meteen een tv voor als ik op mezelf ga wonen. En dan is slaapkamerformaat vaak kut.
begin nu al te twijfelen
heb nu LG gekochtquote:
hier regen zojuist. ff nr buiten kijken.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:13 schreef Neverknown het volgende:
maar ben bang dat ik hem te groot ga vinden.
proberen niet te veel te focussen op het inslaan van de trip, layed back over je heen laten komen.quote:
Philipsquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef Neverknown het volgende:
begin nu al te twijfelen
hardquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
My momma dont like u and she likes everyooooneeeh
Ik laat die tv gewoon aanstaan voor de gezelligheidquote:
misschien maaar snel uithuis gaan dan is die wel oke wssquote:
uiteindelijk koop je toch iets van lg of samsung aangezien zijnde enige zijn die de schermen makenquote:
achja de een zegt dat de ander zeg dit. drm.quote:
kom rotterdamquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik laat die tv gewoon aanstaan voor de gezelligheidachtergrond.
[..]
misschien maaar snel uithuis gaan dan is die wel oke wss
Ok waar maak je je druk om danquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik laat die tv gewoon aanstaan voor de gezelligheidachtergrond.
Naar mij moet je sowieso niet luisteren, maar ik zou nooit een ander merk kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
achja de een zegt dat de ander zeg dit. drm.
hoogvlietzzzzzzzzzzzzquote:
Dat ik hem zie staan en denk ''ík wil hem niet'' heb je soms toch wel eens met miskopen dat je ergert aan iets. bijv klein deukje wat je achteraf ziet. of dat je toen anders dacht. En dan ineens die ik wil hem niet feelingsssquote:
Je moet het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hoogvlietzzzzzzzzzzzz
[..]
Dat ik hem zie staan en denk ''ík wil hem niet'' heb je soms toch wel eens met miskopen dat je ergert aan iets. bijv klein deukje wat je achteraf ziet. of dat je toen anders dacht. En dan ineens die ik wil hem niet feelingsss
ergernis enz
ja leven is nu eenmaal teleurstellend.... u rightquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen
Dan blijf je je druk maken
Hield jij je bek maar eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek je lijkt op corpsballen
Tegen die tijd is het alweer weggeregend joh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat maar losbreken vannacht. Morgen heel Nederland plat
Dat zou ik jammer vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het alweer weggeregend joh.
heb je weleens xtc gedaan? wel toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het alweer weggeregend joh.
zullen we het haar aansmerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je weleens xtc gedaan? wel toch?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je weleens xtc gedaan? wel toch?
wat jij nog nooit x?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb nog nooit gehad, lijkt me wel wat
Vind ik niet erg, kom maar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bijt, heb vampierenhoektandjes
ik denk dat het hun relatie goed doetquote:
zou je eens moeten doen met mozy, ik beloof dat een prachtig platform voor jullie liefde zal zijnquote:
Weer dik in psychose, lekker hoor meloewaquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Neverknown het volgende:
ik ook wel zin in pilletje
ga daar weer een slikken binnenkort
heb me alweer aan de half jaar regel gehouden
ja echt, die mdma connectie van loversquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik denk dat het hun relatie goed doet
ja ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Neverknown het volgende:
ik ook wel zin in pilletje
ga daar weer een slikken binnenkort
heb me alweer aan de half jaar regel gehouden
niet van xtc hoor. eerder van wiet of hasj ikke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer dik in psychose, lekker hoor meloewa
zeg mr wanneer ga jij we doen samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |