das laalquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
Waarom kan ik niet op topics uit 2006 reageren die niet op slot zijn. :s
wel bijzonder hoe je bewustzijn werkt in droomtoestandquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is mij ook maar een keertje gelukt, de rest moest ik in angst uitzitten, meestal met een forcefield met de zwaartekracht van Jupiter
Kom we schrijven een boze brief naar Danny.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
Waarom kan ik niet op topics uit 2006 reageren die niet op slot zijn. :s
apart, foktop ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
heb het zo vaak gedaan dat het lijkt of mijn mind die effecten camoufleert, zelf met relatief hoge dosis voelt het als zo'n net niet trip
Een brief? Godverdomme man ik weet niet eens meer hoe je moet schrijven met een pen, doe normaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we schrijven een boze brief naar Danny.
Steeds denk ik dan m'n armen op te kunnen tillen met zulke zwaartekracht, maar als m'n ogen opzij rollen liggen m'n armen gewoon stijf op bed... en toch stug opnieuw proberenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel bijzonder hoe je bewustzijn werkt in droomtoestand
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een brief? Godverdomme man ik weet niet eens meer hoe je moet schrijven met een pen, doe normaal.
Jij schrijft waarschijnlijk ook tering lelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een brief? Godverdomme man ik weet niet eens meer hoe je moet schrijven met een pen, doe normaal.
Dat sowieso niet, had altijd een vrouwen handschrift.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij schrijft waarschijnlijk ook tering lelijk.
ja is gewoon een psychologisch ding. mijn theorie is dat omdat ik het zo goed ken, mijn hersenen gaan proberen om de veranderingen in perceptie te corrigeren ofzo.quote:
vergeet niet dat ie in het verleden al die gekke tekens moest neerpennen, dat vergt toch wel watquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij schrijft waarschijnlijk ook tering lelijk.
ltrquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ben weg, iedereen zoete lucide dromen toegewenst
tlustenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ben weg, iedereen zoete lucide dromen toegewenst
hahaah TERINGHOMOquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, had altijd een vrouwen handschrift.
HOU OP IK VIND HET NIET LEUKquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja die hebben we eerder gehoord
en nu hebben ze allebei aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |