ok hoe kan dat danquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, groot gelijk
gebruik zelf naast wiet ook amfetamine dagelijks, maar verder zou ik wel zonder kunnen denk. acid heeft geen effect meer op mij helaas ;s
eat mequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:46 schreef Drug het volgende:
[..]
en ik heb een sweet tooth voor jou. wil je eten
zo naarquote:
hoequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je eenmaal weet hoe je er mee om moet gaan is het best leuk
Kan heftig zijn, zelfs met ervaringquote:
ja ik kan ook lucide dromen en sturen maar soms ook niet en dan blijft het crap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je eenmaal weet hoe je er mee om moet gaan is het best leuk
Lucide dromen tijdens je slaapverlamming?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan ook lucide dromen en sturen maar soms ook niet en dan blijft het crap.
focussen op bewegen van je hand of voetquote:
dat nare gevoel is er soms zelfs nog als je wakker wordtquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan heftig zijn, zelfs met ervaring
door het lucide te maken, want ergens ben je bij bewustzijn, maar ook makkelijker gezegd dan gedaan. soms kan een lucide droom of slaapverlamming erg intens zijn.quote:
https://www.google.nl/amp(...)t=ms-android-samsungquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Lucide dromen tijdens je slaapverlamming?
Ja dat, werd wel eens wakker en halve dag slecht gevoeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat nare gevoel is er soms zelfs nog als je wakker wordt
Is het zo sterk verwant dan? Heb weleens kleine stukjes lucide gedroomd, maar werd dan altijd wakker/kon alsnog niet sturen in de droom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
door het lucide te maken, want ergens ben je bij bewustzijn, maar ook makkelijker gezegd dan gedaan. soms kan een lucide droom of slaapverlamming erg intens zijn.
Lucide Dromen en slaapverlamming liggen ergens toch dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Lucide dromen tijdens je slaapverlamming?
mensen zijn me toch een partij faaldierenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dat, werd wel eens wakker en halve dag slecht gevoeld.
maar heb echt maar zelden gehad dat ik enige mate van controle kreeg. Meestal toch van oh eng wakker wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
door het lucide te maken, want ergens ben je bij bewustzijn, maar ook makkelijker gezegd dan gedaan. soms kan een lucide droom of slaapverlamming erg intens zijn.
heb het zo vaak gedaan dat het lijkt of mijn mind die effecten camoufleert, zelf met relatief hoge dosis voelt het als zo'n net niet tripquote:
Het is mij ook maar een keertje gelukt, de rest moest ik in angst uitzitten, meestal met een forcefield met de zwaartekracht van Jupiterquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar heb echt maar zelden gehad dat ik enige mate van controle kreeg. Meestal toch van oh eng wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |