Ik wil ze niet in de vuilnisbak gooien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een paar met gaten er in, wel fijn als je dan een paar pakt waar geen gat in zit.
Makkelijker om ze in de wasmand te gooien ipv in de vuilnisbak
nee man, alleen voor pijn, een hele enkele keer crea maar ik doe eigelijk alleen nog wierrie geen andere drugs (ook amper drank)quote:
ah okquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, alleen voor pijn, een hele enkele keer crea maar ik doe eigelijk alleen nog wierrie geen andere drugs (ook amper drank)
Welke smaak?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik trek even een bus pringles open
Pringlesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
ik trek even een bus pringles open
ja man de risicos zijn het me nu niet waard en de kater vaak wat zwaarder dan eerstquote:
het zijn geen eens chipsquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pringlesinferieure chips
ok als je morgen na werk denkt van ok, moet je me ff dm sturenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar kan wel, ja.
Is goed.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ok als je morgen na werk denkt van ok, moet je me ff dm sturen
oh ja idd, ik gooi t wel wegquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pringlesinferieure chips
Natte dromen ook niet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:44 schreef Remqo het volgende:
Nou het was een enerverend dagje op Fok!
Ik hoop nu niet over Aberella te dromen
ja snap ik, groot gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man de risicos zijn het me nu niet waard en de kater vaak wat zwaarder dan eerst
Laatste keer zegels was kapot heftig
quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja idd, ik gooi t wel weg
slaapverlammingquote:
lul nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, groot gelijk
gebruik zelf naast wiet ook amfetamine dagelijks, maar verder zou ik wel zonder kunnen denk. acid heeft geen effect meer op mij helaas ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |