Dat vergt dat je kan rukken met links? Zo kan je efficient aan de slag.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vergeet niet dat ie in het verleden al die gekke tekens moest neerpennen, dat vergt toch wel wat
ik zou het niet weten mijn beste drugquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja is gewoon een psychologisch ding. mijn theorie is dat omdat ik het zo goed ken, mijn hersenen gaan proberen om de veranderingen in perceptie te corrigeren ofzo.
nee ook niet echt in verdiept, maar merkte het ook met truffels. pakte 45 gram, voelde als halve portiequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het niet weten mijn beste drug
Online niks er over kunnen vinden?
ja en het loslaten dat het moet en niet luktequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:05 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ook niet echt in verdiept, maar merkte het ook met truffels. pakte 45 gram, voelde als halve portie![]()
binnenkort weer dmt, denk dat dat wel krachtig genoeg is om mijn mind te onderwerpen
hoe bedoel je die?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het loslaten dat het moet en niet lukte
Wat een kut verhaal.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef Neverknown het volgende:
ik wilde zo last minute een tv kopen zit ik te twijfelen tussen 2 samsungs. Maar omdat stress had heb ik last minute toch mr ff snel voor 23:00 uur de LG gekocht want daar was het geen kwestie van tussen 2 kiezenimpulsieve aankoop.
Maar is 124 cm te groot voor een slaapkamer??
Andere kant heb ik wel dan meteen een tv voor als ik op mezelf ga wonen. En dan is slaapkamerformaat vaak kut.
begin nu al te twijfelen
Geen samsung of lgquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef Neverknown het volgende:
ik wilde zo last minute een tv kopen zit ik te twijfelen tussen 2 samsungs. Maar omdat stress had heb ik last minute toch mr ff snel voor 23:00 uur de LG gekocht want daar was het geen kwestie van tussen 2 kiezenimpulsieve aankoop.
Maar is 124 cm te groot voor een slaapkamer??
Andere kant heb ik wel dan meteen een tv voor als ik op mezelf ga wonen. En dan is slaapkamerformaat vaak kut.
begin nu al te twijfelen
heb nu LG gekochtquote:
hier regen zojuist. ff nr buiten kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |