Dat zou ik jammer vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het alweer weggeregend joh.
heb je weleens xtc gedaan? wel toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het alweer weggeregend joh.
zullen we het haar aansmerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je weleens xtc gedaan? wel toch?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2017 23:23 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je weleens xtc gedaan? wel toch?
wat jij nog nooit x?quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb nog nooit gehad, lijkt me wel wat
Vind ik niet erg, kom maar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bijt, heb vampierenhoektandjes
ik denk dat het hun relatie goed doetquote:
zou je eens moeten doen met mozy, ik beloof dat een prachtig platform voor jullie liefde zal zijnquote:
Weer dik in psychose, lekker hoor meloewaquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Neverknown het volgende:
ik ook wel zin in pilletje
ga daar weer een slikken binnenkort
heb me alweer aan de half jaar regel gehouden
ja echt, die mdma connectie van loversquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik denk dat het hun relatie goed doet
ja ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:27 schreef Neverknown het volgende:
ik ook wel zin in pilletje
ga daar weer een slikken binnenkort
heb me alweer aan de half jaar regel gehouden
niet van xtc hoor. eerder van wiet of hasj ikke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer dik in psychose, lekker hoor meloewa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |