quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:13 schreef Neverknown het volgende:
maar ben bang dat ik hem te groot ga vinden.
proberen niet te veel te focussen op het inslaan van de trip, layed back over je heen laten komen.quote:
Philipsquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:11 schreef Neverknown het volgende:
ik wilde zo last minute een tv kopen zit ik te twijfelen tussen 2 samsungs. Maar omdat stress had heb ik last minute toch mr ff snel voor 23:00 uur de LG gekocht want daar was het geen kwestie van tussen 2 kiezenimpulsieve aankoop.
Maar is 124 cm te groot voor een slaapkamer??
Andere kant heb ik wel dan meteen een tv voor als ik op mezelf ga wonen. En dan is slaapkamerformaat vaak kut.
begin nu al te twijfelen
hardquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
My momma dont like u and she likes everyooooneeeh
Ik laat die tv gewoon aanstaan voor de gezelligheidquote:
misschien maaar snel uithuis gaan dan is die wel oke wssquote:
uiteindelijk koop je toch iets van lg of samsung aangezien zijnde enige zijn die de schermen makenquote:
achja de een zegt dat de ander zeg dit. drm.quote:
kom rotterdamquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik laat die tv gewoon aanstaan voor de gezelligheidachtergrond.
[..]
misschien maaar snel uithuis gaan dan is die wel oke wss
Ok waar maak je je druk om danquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik laat die tv gewoon aanstaan voor de gezelligheidachtergrond.
Naar mij moet je sowieso niet luisteren, maar ik zou nooit een ander merk kopen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
achja de een zegt dat de ander zeg dit. drm.
hoogvlietzzzzzzzzzzzzquote:
Dat ik hem zie staan en denk ''ík wil hem niet'' heb je soms toch wel eens met miskopen dat je ergert aan iets. bijv klein deukje wat je achteraf ziet. of dat je toen anders dacht. En dan ineens die ik wil hem niet feelingsssquote:
Je moet het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hoogvlietzzzzzzzzzzzz
[..]
Dat ik hem zie staan en denk ''ík wil hem niet'' heb je soms toch wel eens met miskopen dat je ergert aan iets. bijv klein deukje wat je achteraf ziet. of dat je toen anders dacht. En dan ineens die ik wil hem niet feelingsss
ergernis enz
ja leven is nu eenmaal teleurstellend.... u rightquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen
Dan blijf je je druk maken
Hield jij je bek maar eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek je lijkt op corpsballen
Tegen die tijd is het alweer weggeregend joh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat maar losbreken vannacht. Morgen heel Nederland plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |