Ook een keer in Groningen, toen werden we van het terras getrapt omdat we te weinig drinken besteldenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
Ik heb remqo eens gemeet in de Apenheul toen ik 16 was, m'n halve leven geleden
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
net vbl sc gelezen gvd wat mooi
Heb je hem nodig om ogen te prikken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Mozy het volgende:
noel snol die je bent reageer op mijn dm
wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je hem nodig om ogen te prikken?
en nu?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
Ik heb remqo eens gemeet in de Apenheul toen ik 16 was, m'n halve leven geleden
NEE CHAIquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.
auwchquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen zijn die jouw username over willen nemen. Op janken in de feedback van VBL na voeg je tegenwoordig ook niet zoveel toe.
tyf op met je willekeurige quotesquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat Noel bekend staat om para te worden en messen in ogen te willen prikken.quote:
Ik kom er zo aan. Even wat TR's lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tyf op met je willekeurige quotes
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat Noel bekend staat om para te worden en messen in ogen te willen prikken.
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandtquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tyf op met je willekeurige quotes
Noel is een hele rustige jongen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat Noel bekend staat om para te worden en messen in ogen te willen prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |